אא

נוף אל הים, שפע של מאזטים ואוזו שזורם כמו המים: המקום המושלם לשקיעה יוונית

הבר היווני החדש שנפתח בהרצליה הוא כל מה שאנחנו צריכים עכשיו: השף גיא פרץ, פותח בימים אלו את מיקונוס, בר יווני מושלם אל מול הנוף המדהים והשקיעה ההורסת של חוף הרצליה

שקיעה, ים בישראל שקיעה, ים בישראל

מי מאיתנו לא אוהב את יוון, את השקיעות מול הים, את כוסית האוזו ושפע הצלוחיות ליד. את השקט, אחח השקט והשלווה שאנחנו כל כך זקוקים להם.

השף גיא פרץ, שחולש על מעצמת יוון לא קטנה בשם סלון יווני, פותח בימים אלו את מיקונוס, בר יווני מושלם אל מול הנוף המדהים והשקיעה ההורסת של חוף הרצליה.

מיקונוס מיועד להיות ה-מקום בקיץ הזה לדינר ודרינק מול השקיעה.
מהשעה שבע ועד תשע מוגשים פה דרינקים קרירים ותפריט עשיר מלא במאזטים, גבינות ודגים והכל עם מוזיקה יוונית שמחה וקלילה. מהשעה תשע המקום מעלה ווליום, מוריד את האוכל וההופעה היוונית שמתרחשת בסלון היווני הצמוד, תופסת את האווירה והכל הופך לשמח ואלכוהולי יותר.

מיקונוס בהרצלה. יונתן בן חייםמיקונוס בהרצלה. יונתן בן חיים

אוזו קר וביס של סרדין

התפריט , כמו בכל המסעדות של גיא פרץ, ממש גדול וכולל את כל המנות היווניות שאתם מכירים לצד לא מעט משחקים שפרץ עושה כגון בוצ'ר דגים של 2 קילו דגים, תבשיל מרוקאי, סיגר לוקוס ועוד. אז יאללה בואו נתחיל לאכול.
קודם כל תעוררו את הבטן עם איזה אוזו קטן על קרח ובייגל פריך עם זיתים וצלחת חריפים, משם תמשיכו לפתיחת שולחן עם מלא מאזטים.
כי זה לא ערב יווני בלי מזאטים.

שולחן יווני אוסנת גואטהשולחן יווני אוסנת גואטה

אז תשלפו מזלגות ותתחילו להעמיס: צזיקי עוקצני ורענן, פלמידה כבושה שנמסה בפה, סלט ביצים יווני עם מלא בצל ירוק ושמיר, ממרח שום ושקדים, סרדינים כבושים מלאי מליחות של ים, ממרח פטה מדהים עם דבש, פטה שמנמנה עם אגוזי מלך קלויים, סלט של סלקים צלויים עם דבש ושמן זית, חציל קלוי על פחמים עם בצל ירוק ושום, יא ווארדי כמה אוכל ואלו רק הראשונות הקרות!

השולחן מתמלא בעוד ועוד צלוחיות, האוזו נמזג לכוסות מלאות בקרח והלבן הבוהק מתפשט בכוס כמו קסם, השקיעה מתחילה לרדת והנה היא מגיעה. תחושת השלווה הזו שמשתלטת לאט לאט על כל הגוף ועל הנשמה.

אוזו מול השקיעה. אוסנת גואטהאוזו מול השקיעה. אוסנת גואטה

אם חשבתם לשבוע בראשונות אז אתם לא בכיוון הנכון, יש מלא סלטים מעולים ולא רק סלט יווני, יש פה גם סלט חלומי צלוי וסלט קיסר עם פטה ואנשובי, יש פה מנות של דגים נאים, מסביצ'ה עם לימון כבוש ועד קרפצ'יו עם פלפלים לוהטים וכמו שאמרנו, אלו רק הקרות.
תהפכו את התפריט ותגלו שיש מלא ראשונות חמות כגון קציצות פראסה רכות, סיגר לוקוס פריך, תפוחי אדמה מטוגנים עם מלא פטה, חלומי מטוגנת עם דבש, אצבעות מוצרלה בציפוי פריך, פטריות ממולאות ואנחנו כבר שבעים מלכתוב את כל זה והתפריט עדיין לא נגמר.

2 קילו של דגים מתאים לכם?

החום יורד, השמש כתומה והבריזה מלטפת את הגוף.
במנות העיקריות תמצאו פיש וצ'יפס, מחבת דגים, שיפוד סופלאקי דג על פיתה וטחינה, שווארמת ים (גירוס) מלאה בעשבי תיבול, קבב לוקוס, צלחת סרדינים ועוד. אבל לרציניים מבינכם ולאלו שעוד נשארו רעבים אחרי המזאטים, מציעים פה בוצ'ר דגים שנע בין קילו לשני קילו של דגים שכוללים מבחר מכל העיקריות.
מסיבה לא מובנת יש פה גם פסטות ואם תסלחו לי אני אתעלם מזה כי בכל זאת, למה שנאכל פסטה כשיש לנו כל כך הרבה אופציות נהדרות אחרות.

מאפה של גבינה ודבש. אוסנת גואטהמאפה של גבינה ודבש. אוסנת גואטה

השמש כבר שקעה והצבע מרהיב, עברנו כבר ליין לבן קר, הנפש רגועה, הבטן נחה ומוכנה לעבור הלאה והבריזה הזו ששמורה רק למקומות מול הים- מטריפה לנו את הגוף.
מיקונוס של גיא פרץ היא הגירסה הצ'יל לסלון יווני, היא החופשת בטן גב אל מול הבילויי האורבאני בטברנות שמחות. ות'כלס האוכל לא רע, הדרינקים נהדרים אבל השילוב של כל זה והאווירה היוונית הנהדרת זה מה שהופך את המקום למושלם.

שדרות אלי לנדאו 60, הרצליה. כשר ולא פתוח בשבת שזה ממש חבל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןהרצליהקולינריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: