אא

בשעה טובה: Apple AirPlay נכנס למלונות של רשת IHG בארה״ב, קנדה ומכסיקו

ענקית המלונות הכוללת בין היתר את המותגים אינטרקונטיננטל, קראון פלזה, אינדיגו, קימפטון והולידיי אין, היא חברת האירוח הראשונה שעלתה לאוויר עם AirPlay ותהיה זמינה ביותר מ-60 מלונות

צילום: IHG Hotels & Resorts צילום: IHG Hotels & Resorts

קבוצת המלונות IHG Hotels & Resorts (IHG) משיקה את AirPlay בחדרי המלון, ומעניקה לאורחי המלונות את היכולת להזרים תוכן באופן פרטי ומאובטח מהאייפון או האייפד שלהם לטלוויזיה בחדרי האירוח שלהם.

AirPlay זמין ביותר מ-60 מלונות בצפון אמריקה, כולל מלונות כמו: InterContinental Buckhead Atlanta, Hotel Indigo NYC Downtown – Wall Street ו-Holiday Inn & Suites Ottawa Kanata.

בקבוצת המלונות IHG מציינים כי למעשה הם חברת האירוח הראשונה שמספקת פונקציונליות של AirPlay כחלק מחוויית הבידור שלה בחדרי המלון.

״AirPlay תספק קישוריות חלקה ותשפר את חווית האורחים שלנו במלונות, כמו גם את שביעות הרצון. האורחים יכולים כעת לסרוק QR לרשת ה-Wi-Fi של המלון וליהנות מחוויית בידור אישית. כל קוד QR הוא ייחודי, מה שמבטיח שהתוכן של האורח נשאר אישי ופרטי ומוזרם רק לטלוויזיה של המלון של LG בחדר״.

ג'ולי פלמינג, סמנכ"לית מוצר וטכנולוגיה ב-IHG Hotels & Resorts, אמרה: "כשאנשים מטיילים, אנחנו יודעים שהם רוצים לקחת איתם חלק מהנוחות של הבית - בין אם זה צפייה בתוכניות האהובות עליהם, או לסיים סרט שהם התחילו לראות. IHG היא חברת האירוח הראשונה שמשלבת את AirPlay והופכת את חווית האורחים לעוד יותר אישית, ומאפשרת לאורחים ליהנות מתוכן בצורה חלקה ובטוחה בטלוויזיה בחדר שלהם, בין אם הם נוסעים לעסקים או לפנאי. האפשרות החדשה תהפוך לתכונה מועדפת, ותיצור סביבת בידור ביתית הרחק מהבית כמו שלא היה מעולם".

ב-IHG בטוחים כי שילוב AirPlay בחדרי המלון תספק חוויה משופרת לאורחי המלונות השונים, ״תוך מתן ערך לבעלי מלונות ושיפור היעילות התפעולית באמצעות שותפויות ופתרונות חדשניים״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הולידיי איןקראון פלזהאינטרקונטיננטלihg

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: