אא

הוועדה למתחמי רעש מטוסים: עיריית יהוד מונסון תוכל לבנות יותר לגובה

מודל הגובה החדש שאושר אמש על ידי הוועדה עבור שטח העיר כולו הינו תוצר של עבודה מקיפה שבוצעה בשנים האחרונות בשיתוף עיריית יהוד מונסון, רשות שדות התעופה ורשות התעופה האזרחית

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

הוועדה למתחמי רעש מטוסים במנהל התכנון אישרה את הבקשה של עיריית יהוד מונסון להקלה אזורית מהגבלות הבנייה המושתות על שטח העיר מכוח תמ"א 2/4 לנתב"ג.

מודל הגובה החדש שאושר בשבוע החולף על ידי הוועדה עבור שטח העיר כולו (כלומר, אפשרות לבנות לגובה יותר מכיום) הינו תוצר של עבודה מקיפה שבוצעה בשנים האחרונות בשיתוף עיריית יהוד מונסון, רשות שדות התעופה ורשות התעופה האזרחית.

מודל הגובה החדש מסדיר את גבהי הבינוי ומתקני העזר לבניה בשטח העיר באופן שיאפשר לממש פרוייקטי התחדשות עירונית בחריגה להגבלות הבניה של תמ"א 2/4 במקביל לשמירה קפדנית על בטיחות הטיסה בנתב"ג.

חוק רשות התעופה האזרחית מגדיר את תפקידי הרשות ובהם "לפקח על התחום, ובכלל זה על שמירת רמה נאותה של בטיחות הטיסה במרחב האווירי של ישראל, כאשר הפניות המועברות להתייחסות רת"א נחלקות לארבעה סוגים עיקריים - תכניות בניין עיר (תב"ע); בקשות להיתר בניה; בקשות להקמת תוואי תשתית קרקעית (כבישים, קווי חשמל, קווי הולכת גז וכדומה ובקשות להקמת מתקן עיר (תרנים, עגורנים, אנטנות וכדומה).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רת"ארשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: