אא

לוהט באופרן: מבצע למקדימים להזמין רכב לחו״ל

חברת השכרת הרכב הישראלית במבצע מחירים מיוחד עד ה-30 באפריל. תציע מחירים מוזלים עבור השכרת רכב בחו״ל בחודשים יוני-אוגוסט למגוון רחב של כלי רכב בעולם וגם, מה מציעים באופרן לחוששים להזמין מראש? בשיתוף אופרן

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

החל מה-22.4 ולמשך 8 ימים מבצע מיוחד באופרן השכרת רכב למזמינים רכב לחו״ל.

חברת השכרת הרכב נערכת לקיץ 2024 ומציעה לכבוד חג הפסח מגוון מחירים מוזלים למזמינים רכב שכור מראש.

באופרן צופים כי הקיץ הקרוב יהיה עמוס השנה במיוחד באירופה עקב ריבוי אירועים גדולים כגון: היורו ביולי בגרמניה, האולימפידה בפריז, סבבי ההופעות הגדולים של טיילור סוויפט, אדל וקולד פליי ועוד.

באופרן מציינים כי בתחום הרכב למשל, הלקוחות הישראלים מעוניינים לרוב בכלי רכב אוטומטיים וכלי רכב משפחתיים גדולים, אשר זמינותם בשיא העונה מוגבלת גם בשנים רגילות, כך שבחברה הוותיקה מדגישים שלא כדאי לחכות להזמנתם ברגע האחרון.

לכבוד החג, המהווה זמן מצוין להיערך ולתכנן את חופשת הקיץ המשפחתיות, אופרן מציעה ללקוחות להקדים ולהזמין את הרכב השכור במחירים משתלמים במיוחד.

במסגרת המבצע, תציע החברה מחירים מוזלים במיוחד למזמינים באתר האינטרנט שלה ביעדי התיירות המובילים.

המבצע בין התאריכים 22-30/4/2024.

מאופרן נמסר כי ההנחות הן בשיתוף חברות ההשכרה בחו״ל והן נעות בין 5-15 אחוז בהתאם לתאריכים וליעד המבוקש. ההנחות הבולטות מוצעות ביעדים כמו יוון, איטליה, ארה"ב, קנדה, אוסטריה, גרמניה, שוויץ, ספרד, פורטוגל, הונגריה, דובאי / אבו דאבי.

לאלו החוששים להזמין מראש, מאפשרת החברה ביטול של ההזמנה מכל סיבה עד ל- 48 שעות לפני איסוף הרכב בעלות מופחתת של 5% או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם) בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופרןהשכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: