אא

לאחר 4 שנים של הפסקה: בריטיש איירווייס חידשה את הקו לאבו דאבי

חברת התעופה הבריטית חזרה להפעיל קו יומי לבירת איחוד האמירויות. "ימשיך לחזק את הקישוריות בין איחוד האמירויות לבריטניה"

צילום: British Airways צילום: British Airways

בריטיש איירווייס חזרה לאבו דאבי לאחר 4 שנים של הפסקה.

חברת התעופה הבריטית נחתה הבוקר (א׳) בנמה״ת הבינלאומי זאיד באבו דאבי כשהנוסעים וצוות הטיסה זכו לקבלת פנים חמה לכבוד חידוש הקו.

החברה תפעיל טיסה יומית מלונדון הית'רו לאבו דאבי כל השנה במטוס בואינג 787-9, במהלך שימשיך לחזק את הקישוריות בין איחוד האמירויות לבריטניה.

הטיסה לאבו דאבי יוצאת מדי יום מלונדון הית'רו בשעה 22:25 ותנחת באבו דאבי ביום שלמחרת בשעה 08:30. הטיסה הנכנסת ללונדון יוצאת מדי יום ב-10:10 ותנחת ללונדון הית'רו ב-15:20.

אלנה סורליני, מנכ"לית ומנכ"לית בשדות התעופה באבו דאבי, אמרה: "אנו מברכים את בריטיש איירווייז על התחלת הפעילות בנמל התעופה הבינלאומי זאיד אבו דאבי, עם לוח זמנים יומי שמבטיח להעשיר את הקישוריות ולהמריץ את העסקים והתיירות כאחד. הטרמינל החדש והמתקדם מציע למבקרים קבלת פנים חסרת תקדים לבירת איחוד האמירויות התוססת".

קאלום למינג, מנהל לקוחות ראשי בבריטיש איירווייס אמר: "נרגשים לחגוג את השקת הקו לאבו דאבי. הטיסה היומית החדשה מחברת את אבו דאבי עם לונדון הית'רו ומספקת ללקוחותינו יעד מדהים נוסף ברשת הגלובלית הרחבה שלנו, אשר יגדיל עוד יותר את הקשרים שלנו עם איחוד האמירויות. אנו בטוחים שהלקוחות ייהנו מהשירות יוצא הדופן של British Airways״.

צילום: British Airwaysצילום: British Airways

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: