אא

״החלטה אמיצה, ערב חג החירות״: בישראל מברכים על הרחבת הסנקציות על איראן

מועצת שרי החוץ של האיחוד האירופי החליטה היום (שני), על להרחיב את הסנקציות נגד איראן והן יכללו גם על פעילות איראן בנושא הטילים וכל פעילות במזה״ת הקשורה לתעשיית הטילים והכטב"מים. שר החוץ: ״החלטה דרמטית שמעבירה מסר חד משמעי לחמינאי ולהנהגה האיראנית״

לאחר שהאיחוד האירופי החליט להטיל סנקציות נוספות על איראן בישראל ברכו על ההחלטה.

שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב אמר: "החלטה דרמטית שמעבירה מסר חד משמעי לחמינאי ולהנהגה האיראנית - לא ניתן לכם לערער את הסדר האזורי"

מועצת שרי החוץ של האיחוד האירופי החליטה היום (שני, 22 באפריל) כי משטר הסנקציות החדש של האיחוד האירופי יורחב ויכלול גם פעילות איראן בנושא הטילים וכל פעילות במזרח התיכון הקשורה לתעשיית הטילים והכטב"מים.

הסנקציות יוטלו על ישויות ואישים אשר עוסקים באספקת טילים וכטבמ"ים איראנים לארגוני טרור התומכים במשטר. 

בישראל ציינו ואמרו כי ההחלטה של האיחוד האירופי באה לאחר מאמצים דיפלומטיים של משרד החוץ ושר החוץ כ"ץ, ולאחר עשרות שיחות בנושא מול שרי חוץ אירופאים בשבועות האחרונים.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אני מבקש להודות לאיחוד האירופי על החלטתו האמיצה היום, ערב חג החירות, להרחיב את משטר הסנקציות על איראן גם לנושא הטילים ולארגוני הפרוקסי שלה. מדובר בהחלטה דרמטית שמעבירה מסר חד משמעי לחמינאי, לאיראן ושלוחותיה: לא ניתן לכם להמשיך ולערער את הסדר והשלום האזוריים. תודה לאנשי משרד החוץ, למשלחת ישראל לאיחוד האירופי ולשגרירויות ישראל באירופה על פעילותם לקידום ההחלטה. נמשיך לפעול ביחד להרחבת משטרי הסנקציות על איראן לתחומים נוספים ובראשם על משמרות המהפכה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד החוץישראל כץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: