אא

דלתא מעלה את שכר המינימום ל-19 דולר לשעה: תשקיע כ-500 מיליון דולר להעלאת שכר העובדים

דלתא אייר ליינס הודיעה על תוכניות להעלות את שכר המינימום שלה ל-19 דולר לשעה. במקביל תספק העלאת שכר של 5% לעובדיה בעולם במסגרת השקעה שנתית של כ-500 מיליון דולר בעובדים

צילום: Shutteerstock צילום: Shutteerstock

לאחר תשלום של כ- 1.4 מיליארד דולר בבונוסים לחלוקת רווחים, דלתא אייר ליינס החליטה להשקיע בעובדים על ידי העלאת שכר המינימום ההתחלתי ל-19 דולר לשעה ותספק לעובדים ברחבי העולם העלאה של 5% בשכר.

מנכ"ל החברה אד בסטיאן הודיע ​​אתמול (שני) שהגיוס מגיע כאשר דלתא ממשיכה להשקיע בתגמול כולל מוביל בתעשייה כדי לתגמל מצוינות תפעולית וטיפול בלקוחות של החברה. ביום האהבה האחרון, עובדי דלתא קיבלו צ'ק של 10.4% מהרווחים ותשלום זה מסמן אבן דרך חשובה לתוכנית חלוקת הרווחים של דלתא, מציינים בחברת התעופה האמריקאית.

עם השקעה ההחדשה, שתיכנס לתוקף ב-1 ביוני 2024, דלתא כעת מובילה מהלך של פיצוי כולל עבור ״ביצועים מובילים בתעשייה״ בכל קבוצות העובדים במגזרים השונים. בחברה מוסיפים ואומרים כי כולל הגיוס הזה לשנת 2024, דלתא ביצעה השקעות מצטברות של 20-25% בתגמול בכל אחת מקבוצות העבודה הקדמיות הגדולות ביותר שלה מאז 2022.

"העמדה המובילה של דלתא מגיעה הודות לקונספט פשוט שראשיתו כמעט מאה שנה - קודם כל השקיעו באנשים שלנו, והם יספקו שירות וחוויות מצויינות ללקוחות שלנו", אמר בסטיאן במזכר לכל העובדים. "זה בדיוק מה שאנחנו עושים, וזה תמיד מייחד אותנו."

מנכ"ל דלתא, אד בסטיאן, חיבר מכתב פתוח למנהיגי עסקים, ממשל וקהילה על החשיבות של רווחה כלכלית ופתרון בעיית חוסר הביטחון הפיננסי.

עוד מציינים בדלתא כי ״שיתוף ההצלחה הוא מרכיב בסיסי במודל העסקי במונחי ערכי של דלתא והיבט ליבה של תרבות החברה. דלתא יצרה את מבנה חלוקת הרווחים שלה לאחר התקופה הסוערת של תעשיית התעופה בתחילת שנות ה-2000, כאשר קברניטיה פעלו לחיזוק מורל העובדים וטיפוח מקום עבודה של הכרת תודה ועבודת צוות. חלוקת הרווחים, כמו גם עליית השכר נותרו חלק חשוב במאמצים של דלתא אייר ליינס לתגמל את האנשים שהופכים את דלתא לחברת התעופה המעניקה ביותר.

דלתא משלמת עד $100 תגמול חודשי משותף עבור השגת יעדים תפעוליים; מציעה אימון פיננסי חינם עם היכולת להרוויח 1,000 $ עבור חיסכון חירום ועוד הרבה. יותר מ-21,500 עובדי דלתא השתתפו בתוכנית החיסכון לשעת חירום מאז שהושקה בינואר, ועוזרת לאנשי דלתא לחזק את הבריאות הפיננסית שלהם באמצעות הדרכה מקוונת, אימון אחד על אחד ורשת ביטחון חיסכון לשעת חירום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתא אייר ליינסdelta

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: