אא

Marriott לא עוצרת: כ-100 מלונות חדשים באירופה באמצעות הסבתם לשימוש חוזר אדפטיבי עד סוף 2026

ברשת המלונות מציינים כי תוכניות הצמיחה יחזקו את טביעת הרגל של החברה ברחבי אירופה, שם יש לה כיום פורטפוליו של למעלה מ-800 נכסים עם כמעט 150,000 חדרים ב-25 מותגים ב-47 מדינות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשת מלונות מריוט Marriott International, Inc, תוסיף קרוב ל-100 נכסים ולמעלה מ-12,000 חדרים לפורטפוליו שלה באירופה באמצעות הסבות בתי מלון ופרויקטים של שימוש חוזר אדפטיבי (שיפוץ מבנים קיימים ומיתוגם מחדש) והמרת מבנים קיימים למלון, עד סוף שנת 2026.

המלונות הצפויים מייצגים יותר מ-40% מהפיתוח האירופאי של החברה שצפוי להיפתח באותה תקופה.

שימוש חוזר אדפטיבי משמועותו שינוי ייעוד של מבנה קיים תוך שמירה עעל העבר שלן, למשל הפיכת אזורי תעשייה ישנים למרכזי מסחר, הפיכת מבנים תעשייתים ישנים למלונות ועוד.

במריוט מציינים כי תוכניות הצמיחה יחזקו את טביעת הרגל של החברה ברחבי אירופה, שם יש לה כיום פורטפוליו של למעלה מ-800 נכסים עם כמעט 150,000 חדרים ב-25 מותגים ב-47 מדינות וטריטוריות.

"אנחנו ממשיכים לראות צמיחה משמעותית ברחבי אירופה באמצעות הזדמנויות המרה והסתגלות לשימוש חוזר, ומחזקים את האמון שיש לבעלים ולזכיינים שלנו במריוט אינטרנשיונל כשהם מחפשים למקם מחדש את הנכסים ולמקסם את התשואה", אומרת סתיה אנאנד, נשיאת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה של רשת מריוט. "המרות עם מריוט מציעות לבעלים ולזכיינים את ההזדמנות למנף את המותגים המבוססים שלנו, ואת מנועי ייצור ההכנסות החזקים של החברה ווכן את תוכנית הנסיעות עטורת הפרסים שלנו עם יותר מ-200 מיליון חברים."

מריוט רואה מומנטום להמרת מלונות ופרויקטים של שימוש חוזר אדפטיבי במדינות כמו איטליה, בריטניה, ספרד וטורקיה, ובכל מגזרי המותגים.

המותג החדש של מריוט, Four Points Express by Sheraton, עודד הזדמנויות המרה באזור מאז השקתו ב-2023.

החברה הודיעה על השקת המותג בתגובה לביקוש הגובר של הצרכנים לאירוח אמין אך זול יותר באירופה, במזרח התיכון ואפריקה. לאחר הפתיחה האחרונה של Four Points Express על ידי שרתון בעיר בורסה (טורקיה), המותג אמור להוסיף חמישה נכסים ברחבי בריטניה וטורקיה עד סוף 2025.

בפלח המובחר, Moxy Hotels, AC Hotels by Marriott, Four Points by Sheraton ו-Residence Inn by Marriott מייצגות יותר מ-25 אחוז מהתוספות הצפויות של החברה באמצעות המרות ופרויקטים של שימוש חוזר אדפטיבי באירופה עד סוף 2026.

מגזר הפרימיום מהווה למעלה מ-20 אחוז מהתוספות הצפויות באירופה במהלך אותה תקופה.

החברה גם רואה גידול בהזדמנויות המרה ושימוש חוזר מותאם בסגמנט היוקרה באירופה, כאשר The Luxury Collection, W Hotels, The Ritz-Carlton ו-St. Regis Hotels & Resorts מייצגים יותר מ-10 אחוז מהתוספות הצפויות ב- אירופה עד סוף 2026.

"אנו רואים התעניינות משמעותית מצד מלונאים עצמאיים, מפתחים ומשקיעים המעוניינים למנף את היעילות והיתרונות של שיפוץ ומיתוג מחדש של בתי מלון ונכסים קיימים", אומר ג'רום בריט, מנהל פיתוח ראשי, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, של הרשת. ״אנו רואים במיוחד תנופה בכל המותגים The Luxury Collection, Autograph Collection ו-Tribute Portfolio המאפשרים למלונות הזדמנות לשמור על זהותם ואישיותם תוך משיכה אל הכוח של המערכות העולמיות של Marriott.


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטmarriott

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: