אא

יצא לדרך: הסכם קוד שייר בין אייר אינדיה וחברת הבת

חברת התעופה הלאומית של הודו וחברת הבת שלה ישתפו פעולה החל מהיום ויפעלו תחת אייר אינדיה. כל הפרטים על הסכם הקוד שייר המורחב בין החברות

אייר אינדיה. צילום: Shutterstock אייר אינדיה. צילום: Shutterstock

חברות התעופה אייר אינדיה ואייר אינדיה אקספרס (AI*/IX​) משלבות ידיים.

החל מהיום (24.4), חברת התעופה הלאומית של הודו וחברת הבת שלה ישלבו ידיים במסגרת הסכם קוד שייר שנחתם בין החברות.

בכל הנוגע לטיסות פנים, אייר אינדיה אקספרס תפעיל את כלל הטיסות, מה שיאפשר לאייר אינדיה למכור כרטיסים בטיסות המופעלות בפועל על ידי אייר אינדיה אקספרס בתוך הודו ובכך להציע מגוון רחב יותר של טיסות פנים ללקוחותיה. 

בטיסות הבינלאומיות, קוד שייר לכלל הטיסות המופעלות על ידי אייר אינדיה אקספרס. כלומר, הכרטיסים לטיסות יימכרו יחדיו, תחת טיסות המופעלות בידי אייר אינדיה בלבד, אשר רק אליהן יהיה ניתן להזמין כרטיסים.

בנוסף, במסגרת ההסכם, שתי החברות יישמו תיאום וממשק נסיעות אוויריות משולבות (IATCI) אשר יאפשר להן להנפיק כרטיסי עלייה למטוס לכל אורך הנסיעה, כולל טיסות המשך, כבר ביעד היציאה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

בכל הנוגע לכבודה, אייר אינדיה אקספרס תכבד את מודל הכבודה החינמית כפי שצוינה בכרטיס אייר אינדיה, כך שלנוסעים תהיה משקל וכמות עקבית לכבודה לאורך כל נסיעתם, גם בעת מעבר בין טיסות החברות.

כמו כן, בנוסף לנתיבים הנפוצים המשותפים בין החברות, תינתן לאייר אינדיה גישה בלעדית למכירת טיסות ל-5 יעדים ייחודיים בהודו המופעלים ע״י אייר אינדיה אקספרס: איודיה, קנור, גווליור, סוראט וטירוצ'יראפאלי. 

כזכור, אייר אינדיה המיוצגת בישראל עעל ידי חברת אופן סקיי, חזרה לטוס לישראל במרץ 2024 ורק בתחילת החודש הגבירה תדירויות עם 5 טיסות שבועיות בקו דלהי - ת״א. כעת, לאחר התקיפה של איראן, החברה השעתה את טיסותיה לפחות עד סוף אפריל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: