אא

מחפשים מסעדה כשרה לפסח בת״א? הנה 10 מסעדות שוות וכשרות עם לא מעט פינוקים

תל אביב אמנם נחשבת לעיר החטאים והבילוי, אבל יש בה גם נישה כשרה וטעימה שדווקא בימים כאלו מספקת מענה מושלם לשומרי החמץ

פופה. צילום דרור עינב פופה. צילום דרור עינב

יש לא מעט ישראלים שלא שומרי כשרות הדוקים אבל כשזה מגיע לפסח הם נצמדים אל המסורת ולשבוע מוותרים על פחמימות החמץ הכל כך טעימות. בשנים האחרונות נפתחו יותר ויותר מסעדות כשרות שוות ממש שמספקות גם לשומרי החמץ, לא מעט פינוקים.
הנה כמה מהן שיספקו מבילוי לילי לוהט וטעים, דרך טייק אווי ועד ארוחת פועלים מנחמת.

דריה, תל אביב

בקומת הבריכה של מלון הילטון ממוקמת מסעדתו של השף הלל תווקולי, שתמיד הייתה פנינה קולינרית לשומרי הכשרות ולא רק להם. תקוולי מציע תפריט ים תיכוני מופלא בדריה, בחג הפסח המסעדה תהיה פתוחה עם תפריט כשר ויצירתי כמו שרק תקאוולי יודע. מסלט אסאדו מעושן דרך שפע של צלוחיות קטנות גליליות הכוללות בשרים ודגים נאים ועד מנות גדולות כגון ברווז, קבב טלה ועוד

הירקון 205, מלון הילטון, תל אביב | 03-5202127

דריה אוהד קבדריה אוהד קב


פליים (FLAME), תל אביב

מסעדת האש התל אביבית תציע , גם בפסח, מבחר מנות בשר מושחתות המבוססות על בקר מקומי מעדרי פרות הולשטיין, אותם מיישנים במקום. בין המנות: שורט ריב ברוטב ברביקיו עם תמרים ובצל / פרגית צלויה על ענפי מחטי אורן ענבים מקורמלים וציר עוף, / המבורגר אש ועשן / "קבב לולה" / "פלאט איירון סטייק" ועוד

אליעזר פרי 10, מלון קרלטון, תל אביב | 073-338-3833

פליים יורי סקווירסיפליים יורי סקווירסי

מסעדת אווה סאפי

מסעדת אווה סאפי בנווה צדק, תל אביב, היא מסעדה מרוקאית המגישה אוכל ביתי, אוכל מרוקאי, בשרים, דגים ותבשילים. התפריט כולל מבחר גם מנות צמחוניות וטבעוניות. אווה סאפי (EWA SAFI) מפליאה לשלב בין אוכל מרוקאי של פעם עם טאץ' של מודרניות, בין המנות המומלצות: קציצות דגים חריפות, טאג'ין קוסקוס, טאג'ין קציצות, תבשיל שקדי עגל פיקנטיים ולפסח כמובן שיש לאפה כשרה.

אווה סאפי. דרור עינבאווה סאפי. דרור עינב

שיפודי הכרם

לפעמים צריך גם קצת עממיות וישראליות של פתיחת שולחן משפחתית. שיפודי הכרם ממוקמים בין הסמטאות הקסומות של הכרם. בשיפודיה הזו מציעים פתיחת שולחן מפנקת של שפע מנות ראשונות, סלטי הבית, שיפודי בשר ונתחים איכותיים, נקניקיות מרגז, קציצות שמנמנות, מעורב ירושלמי וכמובן קינוחים כיפיים.

שיפודי הכרם. נחליאל 28 תל אביב

מסעדת פופה

אחת המסעדות היוקרתיות בתל אביב הפכה לכשרה וצירפה לשורותיה את השף אביב משה. השילוב של אביב משה, הלוק הז'ונגלרי, הקוקטיילים המפונפנים והמוזיקה הקצבית הופכים את פופה למענה בילוי מתוקתק לשומרי החג בלי לפספס כלום מתל אביב.
קובנה עם סחוג לוהט, ברוסקטת דג, סשימי קארי דג, שקדי עגל וכבד אווז הן רק חלק קטן מהמנות שהשף אביב משה מציע.
יהודה הלוי 46

פופה דרור עינבפופה דרור עינב


ניני האצ'י

ניני האצ'י היא מסעדה אסייתית מעולה שהביאה את הסושי הכשר לרמות ייחודיות מבחינת האיכות והמגוון לצד מקום מעוצב ואופנתי עם אווירה צעירה . התפריט כולל מגוון עשיר במיוחד וצבעוני שלח סשימי, נגירי וסושי שונים לצד מנות גיוזה, טמפורה, שיפודים יפניים, ווק ואורז

בן יהודה 228, תל אביב, 03-6249228

ניני האצ'י . יעל בונפיסניני האצ'י . יעל בונפיס

מסעדת אונמי

אסייאתית-יפנית נהדרת נוספת היא מסעדת אונמי הכשרב במלון הילטון תל אביב, המספקת עם סושי מוקפד ואיכותי אבל גם בילוי בר מושקע בעיקר בזכות הבר רחב ידיים, וחלל המסעדה המעוצב, המציג תפריט יינות וסאקה מגוונים.

מלון הילטון ת”א – רח׳ הירקון 205, תל אביב

אונאמי נמרוד כהןאונאמי נמרוד כהן

סמרקנד

אחת המסעדות הבוכריות הטעימות והשמחותת שיש בתל אביב ובארץ בכלל. סמרקנד היא מסעדה משפחתית המנוהלת על ידי הדור השלישי של משפחת פוזאילוב. במסעדה תמצאו מאכחלים בוכריים מקוריים הנעשים בעבודת יד במקום: כיסונים, אורז בחש ואושפלו, תפריט מגוון של שיפודי בשר מופלאים, מאפים , מרקים, וכמובן מתוקים

בן צבי 34 תל אביב

סמרקנד ירון ברנרסמרקנד ירון ברנר

רג'ינה, תל אביב

אחת המסעדות הוותיקות הכשרות. ממוקמת במתחם התחנה, רג'ינה מציעה תפריט כשר לאורך כל השנה כשבפסח המרכז הוא בשרים ודגים לצד תפריט יינות עשיר במיוחד. תבשיל אסאדו, סטייק אנטריקוט, ברוסקטות סלמון וכרובית מטוגנת הן רק חלק מהמנות.

מתחם התחנה 10, נווה צדק, תל אביב

רג'ינה , יחרג'ינה , יח

פאפא ג'ונס- פיצה!

בואו, עם כל הכבוד לפסח, חייבים קצת פחמימות. אז קבלו פיצה כשרה לפסח!
בארבעה מסניפי הרשת של פאפא ג'ונס יוגש בפסח תפריט פיצות ומנות נלוות מותאמות לחג. התפריט מבוסס על בצק שפותח במיוחד, ללא גלוטן ומותאם לפסח. בתפריט: פיצה קלאסית, פיצה יוונית, פיצה טוליפ עם פטריות ותירס, פיצה צמחונית ואצבעות גבינה על בצק עם רוטב שום.

במהלך החג בכל סניפי הרשת יציעו את התפריט המותאם לפסח, ובסניפים הכשרים – כל התפריט כשר לפסח.

פאפא ג'ונס. יחצפאפא ג'ונס. יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: