אא

NCL חוגגת את ההצפה הראשונה במים של Norwegian Aqua החדשה

ענקית השיט ציינה את האירוע המסורתי לראשונה לאחת מאוניות פרימה פלוס קלאס. הבנייה באונייה נמשכת עד להשקה הרשמית באפריל 2025

Norwegian Aqua. צילום: NCL Norwegian Aqua. צילום: NCL

ענקית השיט NCL, יחד עם שותפיה, חברת בניית הספינות האיטלקית, Fincantieri , ציינו היום (ה׳) את הרגע שבו Norwegian Aqua, הראשונה מבין אוניות פרימה פלוס קלאס, צפה מרציף יבש במספנה במרגרה (ונציה), איטליה ויצרה מגע עם המים בפעם הראשונה.

אירוע השקה זה, מסמל את השלמת העבודה החיצונית שנעשתה על האונייה והכנתה להשקתה הרשמית באפריל 2025. כדי לחגוג אבן דרך זו, שני מטבעות טקסיים רותכו לאוניה כחלק מהמסורת הימית, כאשר מבחינה היסטורית, המטבעות סימלו מנחה לאלים ואלות ים עתיקים בתמורה למזל טוב ומעבר בטוח לספינה. לאחר הטקס נערכה ברכה של כומר מקומי ושמפניה חגיגית נשברה על גוף הספינה.

"אנו נרגשים לחגוג אבן דרך נוספת עם השותפים שלנו ב-Fincantieri. שהם חלק בלתי נפרד מהמסע של פרימה קלאס ותומכים בנו בפיתוח החוויה המדהימה שאנו מעצבים ומספקים לאורחים שלנו", אמר דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line. "בהתבסס על התכונות האהובות על האורחים של האוניות עטורות הפרסים מקטגוריה זו, הגידול של 10% בשטח מספק לנו גמישות רבה יותר לספק הצעות נוספות ומקומות מעוצבים להפליא יותר עבור האורחים שלנו להירגע ולחקור על סיפון האונייה Norwegian Aqua."

עם משקל של 156,300 טון ברוטו ואורך של 322 מטרים, האונייה Norwegian Aqua תהיה גדולה ב-10% משתי האוניות הראשונות מסוג Prima Class, הכוללות גם את האומנות של Fincantieri, ותספק יותר מקום והיצע חדשני יותר, כולל רכבת ההרים ומגלשת המים ההיברידית הראשונה בעולם - Aqua Slidecoaster. בנוסף לכך, מתחם ספורט דיגיטלי חדש עם רצפת LED אינטראקטיבית והטיילת החיצונית הרחבה ביותר של NCL עד כה, ב-360 מעלות - Ocean Boulevard. הספינה תתפאר גם ביחידות אירוח מפוארות ב-The Haven של נורוויג'ן, כולל סוויטות דופלקס עם שלושה חדרי שינה, הראשונות אי פעם של NCL.

"אנו נרגשים לציין את הרגע המשמעותי הזה עם Norwegian Cruise Line כאשר אנו עדים לציפה החוצה של Norwegian Aqua, המייצגת פרק חדש בשותפות ארוכת השנים שלנו", אמר לואיג'י מטראצו, המנהל הכללי של חטיבת ספינות הסוחר Fincantieri. "אנו גאים להיות חלק מהמסע הטרנספורמטיבי הזה שבו חדשנות, אבן פינה בתוכנית התעשייתית שלנו, היא אחת מנקודות המפתח שלנו, כאשר אנו שואפים לדחוף גבולות ולהעלות את הסטנדרטים בתעשייה".

הבנייה באונייה Norwegian Aqua נמשכת עד להשקתה באפריל 2025, שם הספינה תפליג במסלולים של שבעה ימים לקריביים היוצאים מפורט קנברל, פלורידה. עם נסיעות ליעדי האי הטרופי פוארטו פלטה, הרפובליקה הדומיניקנית; טורטולה, איי הבתולה הבריטיים; סנט תומאס, איי הבתולה של ארצות הברית; וגרייט סטירופ קיי, האי הפרטי של NCL באיי בהאמה. לאחר העונה הקאריבית של האונייה, Norwegian Aqua תציע הפלגות של חמישה ושבעה ימים לברמודה מניו יורק מאוגוסט 2025 עד אוקטובר 2025 ולאחר מכן תפליג חמישה ושבעה ימים למזרח הקריביים ממיאמי, ׳בירת ההפלגות של העולם׳, החל מאוקטובר 2025 ועד אפריל 2026.

מחלקת הפרימה היא אבולוציה אמיתית של המותג״ אמר מארק קנסלי, סגן נשיא בכיר לתפעול בתי מלון ב-NCL. "אנחנו שומעים את האורחים שלנו שעוקבים אחרי כל הפלגה, והם מעריכים את הטבע האינטימי ואת המגוון הגדול יותר של מרחבים מוגבהים ברחבי האונייה כדי שיוכלו להירגע בהם או לחקור אותם במהלך החופשה. אנו נרגשים להעביר בקרוב את הפרק הבא באבולוציה שלנו – פרימה פלוס קלאס – ולהביא את האורחים שלנו למסע שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: