אא

בריסל איירליינס ו-Tomorrowland מציגות מטוס בעיצוב חדשני עם מציאות רבודה

תהליך העיצוב ארך כ-15 חודשים ומהווה מחווה לפסטיבל המוזיקה המפורסם. הציפור ״Amare״ תופיע על המטוס במקומות שונים ועם סריקתה דרך ערוצי מדיה חברתית, היא מתעוררת לחיים ובכך מסמלת אחדות

צילום: בריסל איירליינס צילום: בריסל איירליינס

בריסל איירליינס ו-Tomorrowland מציגות את "Amare", המטוס הראשון מסוגו בעולם, בעיצוב חדשני אשר יכלול גם טכנולוגיית מציאות רבודה.

כאמור, בריסל איירליינס, המפעילה מטוסי AIRBUS מדגמי A319, A320 וגם A330 לטווחים ארוכים, נוהגת לצבוע מדי שנה מטוס מהדגמים הקטנים יותר בעיצובים מרהיבים לתפארת המסורת הבלגית.

במהלך אירוע בהאנגר התחזוקה וההנדסה של בריסל איירליינס, השיקה החברה את המטוס מסוג Airbus A320neo בעיצוב החדש שהוצג לתקשורת, לאורחים ולעובדים. האייקון הבלגי החדש "Amare" הוא מחווה לפסטיבל המוזיקה המפורסם Tomorrowland במטוס ראשון מסוגו המציג מציאות רבודה (AR) בעיצובו, כאשר הציפור ״Amare״ תופיע על המטוס במקומות שונים ועם סריקתה דרך ערוצי מדיה חברתית שונים כגון אינסטגרם וטיקטוק, היא מתעוררת לחיים ובכך מסמלת אחדות ומתעלה מעל זמן ומרחב. תהליך העיצוב של ארך כ-15 חודשים ותשומת לב רבה ניתנה לפרטים, מנוצות הציפור ועד נצנוצי הזיקוקים שעוברים ללוגו של בריסל איירליינס.

צילום: בריסל איירליינסצילום: בריסל איירליינס

חווית Tomorrowland תמשיך כמובן בתוך המטוס שם ייהנו הנוסעים ממערכת הסאונד המרשימה ותאורת אווירה מיוחדת בתא הנוסעים.

שיתוף הפעולה בין חברת התעופה ו-Tomorrowland מגביר את המאמצים של החברות להפוך את טיסות Tomorrowland לאקולוגיות יותר תוך צמצום זיהום האוויר. ה-Amare החדש הוא ה-A320neo החדש לגמרי (עם מספר רישום OO-SBB) שהצטרף לצי של בריסל איירליינס בדצמבר 2023 ופולט עד 20% פחות CO2 ועד 50% פחות רעש מקודמיו.

כמו כן, כלל החבילות במסגרת שיתצוף הפעולה בין החברות יהיו והילך תחת Green Fares, אשר מפצות את פליטת הטיסות עם דלק תעופה בר-קיימא (20%) ובזכות ההשקעה בתוכניות איכותיות להפחתת CO2. בנוסף, החברות חתמו על הסכם להשקעה ברכישת SAF כדי לפצות את סך פליטות הפחמן של כל טיסות הצדדים שיופעלו.

"בריסל איירליינס שותפה גאה של Tomorrowland מאז 2012 ואני שמחה להודיע שנאריך את השותפות הזו עד 2028״, ציינה דורותיאה פון בוקסברג, מנכ"לית בריסל איירליינס, ״יש לנו הרבה במשותף כמו התשוקה לחקור את העולם ולחבר בין תרבויות, אבל גם המודעות של טביעת הרגל הסביבתית שלנו והנכונות שלנו לנקוט בצעדים הדרושים כדי לצמצם את ההשפעה שלנו. הערכים המשותפים הללו הופכים את השותפות הזו להצלחה כזו".

המטוס הייחודי Amare לא רק יביא את מבקרי פסטיבל הטומורולנד אלא יופעל גם בטיסות מסחריות החל ממחר (ו׳, 26/4/2024), כשיערוך את טיסת הבכורה שלו לטנריף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: