אא

Etihad Airways תחל להפעיל את המטוס האייקוני בקו אבו דאבי - פריז

The Residence במטוס ה-A380 מציעה סוויטת שלושה חדרים יחידה מסוגה באוויר הכוללת מסע קולינרי, חדר שינה ומקלחת בגובה 40,000 רגל. מה עוד מוצע בסופר ג'מבו בדרך לבירה הרומנטית וממתי?

צילום: Etihad Airways צילום: Etihad Airways

Etihad Airways תחל להטיס את ה-A380 הדו-קומתי שלה לפריז, CDG החל מה-1 בנובמבר, 2024.

בירת צרפת הופכת לעיר הגדולה השלישית שנהנית מחוויית הסופר ג'מבו אחרי לונדון וניו יורק.

אנטונואלדו נבס, מנכ"ל Etihad Airways, ציין: "פריז הנחשבת בזכות הסטייל והאווירה שלה, היא היעד המושלם עבור מטוס ה-A380 האייקוני שלנו. שיפור זה משקף את המחויבות שלנו לספק נוחות ושירות עטורי פרסים בכל מחלקות הנוסעים.

"החדרת ה-A380 בקו אבו דאבי - פריז מעשירה את נסיעות הפנאי והעסקים כאחד. היא מדגישה את המחויבות של Etihad להקל על קשרים עסקיים ונסיעות לאבו דאבי ומחוצה לה. תאי הנוסעים החדישים והשירותים המותאמים שלנו מבטיחים כי נוסעים עסקיים יכולים לעבוד, להירגע ולהגיע רעננים. על ידי שיפור חוויית הנסיעה היוקרתית, אנו הופכים את נסיעות העסקים לנגישות ומהנות יותר, ומחברים את הנוסעים לכלכלה הדינמית ולנוף התרבותי העשיר של אבו דאבי עם שירות הפרימיום ש-Etihad ידועה בו".

ה-A380 מביא טאץ' מיוחד לטיסות. נוסעי מחלקת תיירים נהנים מקבלת פנים חמה עם סידורי ישיבה נוחים, הכוללים 68 מושבים המציעים ארבעה אינץ' יותר מרווח לרגליים ו-337 מושבי Smart הכוללים משענות ראש חדשניות וכריות גדולות.

בסיפון העליון, Business Studios™ כוללים 70 מושבים פרטיים. כל Business Studio מצויד בערכות נוחות יוקרתיות המעוצבות על ידי Armani/Casa וקישוריות WiFi, מה שמבטיח חוויית טיסה פרודוקטיבית ויוקרתית.

המחלקה הראשונה מצויידת ב"דירות" מפוארות שהן תשעה חללים פרטיים, כלי שולחן מעוצבים, מושבי עור ומיטה גדולה. נוסעי המחלקה הראשונה נהנים גם מערכות נוחות אישיות ויכולים ליהנות מחדר מקלחת אקסקלוסיבי.

The Residence

החברה מציינת כי שיא הנוחות נמצא ב- The Residence, סוויטת שלושה חדרים היחידה בעולם באוויר. הסוויטה יכולה להכיל עד שני נוסעים וכוללת סלון פרטי, חדר שינה וחדר רחצה צמוד, עם מקלחת בגובה 40,000 רגל. צוות מסור של Etihad מבטיח שירות שאין שני לו.

האורחים ב-The Residence יכולים להתפנק במסע קולינרי עם תפריט א-לה-קארט, המוגש בכלי שולחן מעוצבים בסלון הפרטי, או אפילו לבחור בארוחת בוקר במיטה. ממטבח גורמה ועד שמפניה וקוויאר, The Residence Signature High Tea מציעה מגוון אפשרויות מפוארות.

רוצים לחוש קצת מהחוויה? הקליקו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlines

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: