אא

מהלך היסטורי בחברת התעופה ההודית: ״יאפשר להפוך לאחת משחקניות התעופה המובילות בעולם״

כך אומר מנכ״ל חברת Indigo, שביצעה בשנה שעברה את ההזמנה הגדולה ביותר מאיירבוס - 500 מטוסים צרי גוף והזמינה כעת לראשונה 30 מטוסים שנועדו לטיסות ארוכות טווח המסוגלים לטוס ליעדים בארה״ב ובאירופה

צילום: איירבוס צילום: איירבוס

חברת הלואו-קוסט ההודית, IndiGo, חברת התעופה הגדולה ביותר בהודו, הודיעה על הזמנת מטוסים רחבי גוף חדשים, 30 מטוסי  A350-900של איירבוס, עם אופציה לרכישת 70 נוספים בעתיד.

הרכישה מבהירה את שאיפתה של החברה להפעיל בעתיד טיסות ארוכות טווח, וזו הפעם הראשונה שהיא הזמינה מטוס, שנועד לטיסות ארוכות טווח ומסוגל לטוס ליעדים בארצות הברית ובאירופה.

"הרגע ההיסטורי של היום מסמן פרק חדש עבור IndiGo ויעצב עוד יותר את עתיד חברת התעופה ואת התעופה ההודית בו זמנית. עבור IndiGo, לאחר שהצליחה להיות חלוצה במסע חסר תקדים בהודו, הצי של 30 מטוסי איירבוס A350-900 יאפשר ל- IndiGo לצאת לשלב הבא ולהפוך לאחד משחקני התעופה העולמיים המובילים", אמר פיטר אלברס, מנכ"ל החברה.

אספקת מטוסי ה-A350 צפויה להתחיל ב-2027.

ראוי לציין, כי בשנת 2023 ביצעה IndiGo את ההזמנה הגדולה בהיסטוריה עם איירבוס ל-500 מטוסים, הכוללים 125 מטוסי A320neo ו-375 מטוסי A321neo.

"אנו גאים להיות חברת התעופה המועדפת בהודו... זה מאשש מחדש את האמונה והמחויבות של IndiGo לצמיחת הודו ואת השותפות האסטרטגית שלנו עם איירבוס", הוסיף אלברס.

נכון לעכשיו, אינדיגו מפעילה יותר מ-350 מטוסים, והצי שלה כולל מטוסי איירבוס: A320neo , A320ceo, A321neo, וכן מטוסי ATR 72-600.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: A350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: