אא

חברות התעופה נגד שרת התחבורה: ״לא דאגה עדיין להתאמות בחוק פיצוי התעופה בשל המלחמה״

דאגה בחברות התעופה הישראליות: "מה שקורה בתעופה לא יחזור להיות בקרוב כפי שהיה ערב תחילת המלחמה.״ בחברות ציפו שרגב תוביל מהלך של התאמת חוק פיצוי התעופה ע"ש טיבי לנוסעי חברות התעופה בעקבות המלחמה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כעס בקרב חברות התעופה הישראליות על התנהלות שרת התחבורה מירי רגב בכל הקשור להתאמות הנדרשות לחוק פיצוי התעופה (טיבי).

בחברות התעופה ציפו שהשרה תוביל מהלך נדרש של התאמת חוק פיצוי התעופה ע"ש טיבי לנוסעי חברות התעופה. אולם עד כה לא נעשה דבר למרות החודשים הרבים שחלפו מאז פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״ בחודש אוקטובר 2023.

גורמים בענף התעופה אמרו בנושא לפספורטניוז: "התעופה הישראלית לא תחזור בתקופה הקרובה להיות כפי שהיתה ערב תחילת המלחמה. כל זה מביא לשינויים לא צפויים, שאינם בשליטת חברות התעופה. למשל: כאשר איראן שיגרה לישראל מאות טילים, סגרו את נתב״ג. מהלך שכזה משפיע אחרי כן על התנהלות חברות התעופה השונות ובמיוחד משפיע על חברות התעופה הישראליות שיש להם מטוסים חכורים וצוותים זרים שרבים אינם מוכנים להגיע לישראל בשל המצב".

עוד הוסיפו גורמים נוספים: "עד כה לא נעשה דבר - אנחנו בתחושה שאנו לבד. לא יכול להיות שיעברו חודשים ואנחנו עדין צריכים להתמודד עם דרישות הנוסעים, כאילו המדינה אינה צד בעניין, כאילו שכל זה לא קורה בשל המצב הביטחוני במדינה. שרת התחבורה הייתה חייבת לפעול ולבצע התאמות. בכל מקום מתוקן זה כבר היה נעשה. לכולם יש כנראה זמן וחברות התעופה הן אלה שמשלמות את המחיר ונפגעות בעקבות מה שקורה".

תגובתה של שרת התחבורה תובא כאשר תתקבל.

מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראלמירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגבמירי רגב שרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: