אא

מצהירה כוונות: בריטיש איירווייס תפעיל טיסה יומית שלישית לשיקגו

חברת התעופה הבריטית, שחוגגת 70 שנות פעילות בנמל התעופה שיקגו או'הייר, העבירה את המראותיה מטרמינל 5 לטרמינל 3 בנמל התעופה הבינלאומי ומציעה ללקוחותיה הזכאים גישה לטרקלין אמריקן איירליינס

צילום: בריטיש איירווייס צילום: בריטיש איירווייס

בריטיש איירווייס מרחיבנ את פעילותה הטרנס אטלנטית עם טיסה יומית שלישית לשיקגו, אילינוי אהעיר השלישית בגודלה בארה״ב.

חברת התעופה האירופית העבירה גם את כל המראותיה מטרמינל 5 לטרמינל 3 בנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר.

המהלך עולה בקנה אחד עם יום השנה ה-70 שלבריטיש איירווייס לטיסה לשיקגו, ומציין ציון דרך משמעותי בהיסטוריה ארוכת השנים של חברת הדגל בעיר.

העברת ההמראות של חברת התעופה לטרמינל 3 תעניק ללקוחות הממריאים של בריטיש איירווייס חווית טיסה משופרת, עם עמדות צ'ק-אין ייעודיות וחיבורים משופרים בתוך רשת אמריקן איירליינס. לקוחות זכאים יוכלו ליהנות מטרקליני פרימיום, לרבות טרקלין American Airlines Flagship® ו-Admirals Club®. שירותי הקרקע לנוחתים ימשיכו בטרמינל 5.

כאמור, בנוסף, חברת התעופה תפעיל בקיץ הקרוב, קו טיסות יומי ישיר שלישי בין שיקגו ללונדון הית'רו.

"אחרי שטסנו לשיקגו במשך 70 שנה, אנו מחפשים כל הזמן לשפר עוד יותר את השירות שלנו", אמר ניל צ'רנוף, קצין התכנון והאסטרטגיה הראשי של בריטיש איירוויס. "הכנסת הקו היומי השלישי שלנו ללונדון, והעברת ההמראות לטרמינל 3 לצד שותפי Atlantic Joint Business שלנו, מדגישים את המחויבות לספק שירות ונוחות ללא תחרות ללקוחות המוערכים שלנו בשיקגו".

בנוסף להנצחת שבעה עשורים של חיבור בין שיקגו ללונדון ומחוצה לה, חברת התעופה חוגגת את הקריירה של מנהלת שדה התעופה האזורי מורין מקלאפרטי, שהקדישה 40 שנות שירות לבריטיש איירווייס בשיקגו. ֿ

מקלאפרטי אמרה: "איזו דרך מרגשת לציין את שנתנו ה-70 לטיסה לשיקגו, ואת העשור הרביעי לעבודתי בבריטיש איירווייס, עם תוספת של טיסה יומית שלישית ומעבר לבית החדש הזה בנמל התעופה הבינלאומי של או'הייר. אנחנו לא יכולים לחכות שהלקוחות שלנו יחוו את היתרונות של הטרמינל החדש הזה ואת הנוחות של הטרמינל המשותף שלנו עם אמריקן איירליינס".

מנהלת שדה התעופה האזורי מורין מקלאפרטי,.צילום: בריטיש איירווייסמנהלת שדה התעופה האזורי מורין מקלאפרטי,.צילום: בריטיש איירווייס

כל הטיסות של בריטיש איירווייס, איבריה ו-אייר לינגוס ייצאו מעתה מנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר, טרמינל 3.

המהלך גם יקרב את בריטיש איירווייס לשותפות ה-oneworld שלה, כולל אמריקן איירליינס, איבריה ו-Japan Airlines שכבר נמצאות בטרמינל 3 .

בריטיש איירווייס היא חלק בלתי נפרד מנוף התעופה של שיקגו מאז 1954, ומציעה שירות ייחודי בקווים שלה אל ומשדה התעופה הית'רו בלונדון. כאמור, הקיץ מפעילה חברת התעופה שלוש טיסות יומיות ישירות משיקגו ללונדון, במטוסי הבואינג 777 וה-787 החדישים שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסשיקגוטיסות לשיקגו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: