אא

בשל נסיבות מבצעיות: טיסת ארקיע למונטנגרו בוטלה ונדחתה

נוסעי ארקיע בטיסה IZ367 לטיווט, מונטנגרו, שתכננו לטוס בערב שביעי של פסח, קיבלו הודעה שלא להגיע לנמל התעופה. לאחר מכן התבשרו כי הטיסה תמריא מחר (ב') בבוקר. לנוסעים שהיו אמורים לחזור מהיעד לת"א החברה שילמה על שהייה של לילה נוסף

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

נוסעי טיסה IZ367 של ארקיע למונטנגרו, קיבלו הודעה לפני טיסתם שתוכננה ל-04:55 הבוקר (28.4) לפיה הטיסה מתעכבת ושהם מתבקשים שלא להגיע לנתב"ג.

מאוחר יותר, התבשרו הנוסעים כי בעקבות "נסיבות מבצעיות", הטיסה נדחית למחר, יום שני (29.4). יצוין כי מדובר בטיסה שתצא לאחר כניסת החג ושומרי שבת וחג לא יוכלו לטוס עמה.

בתוך כך, הנוסעים שהמתינו היום לחזרה מטיווט לישראל, נתקעו במונטנגרו. מחברת ארקיע נמסר כי הנוסעים טופלו על ידי נציגיה במקום וקיבלו לילה נוסף לבחירתם אם בבית המלון בו שהו או במלון שארקיע ארגנה עבורם. הנוסעים קיבלו גם שירותי קרקע ככל שנדרשו להם. הטיסה חזרה ממונטנגרו לת"א מתוכננת להמריא ב-30.4.

מארקיע נמסר בתגובה: "בשל סיבות מבצעיות, טיסת ארקיע מנתב"ג למונטנגרו שהייתה אמורה לצאת היום (א') נדחית למחר (ב') בשעה 8:00. חברת ארקיע עושה את מרב המאמצים בכדי לדאוג לכלל הנוסעים שיגיעו ליעדם בביטחה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעמונטנגרועיכוב טיסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: