אא

רשת מלונות Hyatt : תוספת של יותר מ-700 מלונות ווילות בוטיק יוקרתיות

באמצעות פלטפורמת הנסיעות Mr & Mrs Smith, שרכש אשתקד תאגיד המלונאות, מוצעות לחברי המועדון של הרשת מגוון אפשרויות לינה חדשות ויוקרתיות ברחבי העולם

מלון הייאט באורלנדו. צילום: shutterstock מלון הייאט באורלנדו. צילום: shutterstock

תאגיד Hyatt Hotels Corporation, מעדכן כי מועדון החברים World of Hyatt מציע גישה חדשה לאוסף של יותר מ-700 מלונות ווילות בוטיק ויוקרתיות ברחבי העולם באמצעות פלטפורמת הנסיעות היוקרתית, Mr & Mrs Smith, ש-Hyatt רכשה בשנת 2023.

האוסף החדש כולל מגוון אמצעי אכסון, החל משהות מהודרת באתרי בריאות ייחודיים ועד ארמונות מפוארים, אתרי סקי ברמה עולמית ועוד. חברי המועדון יכולים להרוויח ולממש נקודות World of Hyatt במאות יעדים, כשהם מזמינים דרך ערוצי Hyatt.

הנכסים המשתתפים בפורטפוליו של Mr & Mrs Smith מוסיפים יותר מ-20 מדינות חדשות ומבוקשות ל-World of Hyatt כמו נמיביה, פיג'י ואיי הבתולה הבריטיים. כל נכס של Mr & Mrs Smith זמין דרך World of Hyatt ונבחר בקפידה, עם עיצוב ייחודי, נגיעות אישיות ותשומת לב לפרטים.

"החברים שלנו מעריכים את World of Hyatt, ואנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות למשוך אורחים, לעזור להם להפיק את המקסימום מהנסיעות שלהם ולתגמל אותם על התנסות במה שיש לעולם להציע - מהתפנקות בבית עץ מבודד בחוג הקוטב הצפוני, באחוזה כפרית אנגלית, תחת שמי מדבר זרועי כוכבים או בווילת ג'ונגל השוכנת מעל מימי האוקיינוס השקט", אמרה אמי ויינברג, סגנית נשיא בכירה בהייאט. "נאמנה לפלטפורמת Be More Here שלנו, התוספת של מאות מלונות ווילות, עוזרת להייאט לארח יותר חברים ביעדים חדשים ולמלא את רצונותיהם של האורחים שלנו לחוות חוויות משמעותיות".  

התוספת של המלונות והווילות של Mr & Mrs Smith משלימה את הבשורה האחרונה של יותר מ-35 נכסי יוקרה חדשים במסגרת המותגים השונים של הייאט: Timeless, Boundless, Independent ו-Inclusive Collection.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הייאט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: