אא

13.6 מיליון נוסעים ורווח של 6.6 מיליון אירו ב-2023: בשדה״ת של המבורג המספרים מזנקים

נמל התעופה של המבורג חזר לרווחיות לראשונה מאז תום מגפת הקורונה. למרות הציפיות לגירעון קל, נמל התעופה של המבורג התייעל, צמצם עלויות והגדיל הכנסות, ומספר הנוסעים עלה משמעותית

צילום:shutterstock צילום:shutterstock

נמל התעופה של המבורג סיכם את שנת הכספים 2023 עם רווח של 6.6 מיליון אירו, בניגוד לציפיות הראשוניות לגירעון של 9.7 מיליון אירו.

המחזור זינק מ-216.7 מיליון אירו ב-2022 ל-259.4 מיליון אירו ב-2023-  עלייה של 42.7 מיליון אירו (כ-20%).

ב-2023 כ-13.6 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה של המבורג - לעומת 11.1 מיליון ב-2022 ו-17.3 מיליון ב-2019, כשניכרת עלייה בולטת בביקוש של נוסעים פרטיים.

התוצאה המשופרת מיוחסת הן להתאוששות מהירה מהצפוי במספר הנוסעים והן לחוסן הכלכלי של נמל התעופה, שאף צמצם עלויות והגדיל הכנסות.

עם תוכנית מודרניזציה נמל התעופה של המבורג מכין את עצמו לשנים הקרובות. התוכנית נועדה לשפר את מתקני הטרמינל, איכות השירות, המהירות והניקיון. שיפורים מוחשיים צפויים כבר בקיץ הקרוב, המבטיחים חוויה אמינה ויעילה יותר לנוסעים.

כריסטיאן קונש, מנכ"ל נמל התעופה של המבורג, מעריך את התוצאה: "עדיין לא השגנו את התוצאות שהורגלנו אליהן בשנים קודמות. הקיצוצים הכספיים בשלוש שנות הקורונה פשוט היו חמורים מדי, אבל השגנו את המהפך מהר מהצפוי. זה נותן לנו עוד מרחב נשימה להמשיך ולהשקיע במתקני הטרמינל והשירותים שלנו. אנחנו רוצים להפוך את נמל התעופה של המבורג לכשיר ומתאים לשנים הקרובות ומצפים לנסיעות הקיץ בביטחון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל המבורג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: