אא

הדירקטור המיועד של פתאל: "עד תום השנה לא אהיה דירקטור ביותר מ-6 חברות ציבוריות"

גדעון אלטמן שיהפוך לדירקטור בפתאל החזקות משמש כדירקטור כבר ב-6 חברות ציבוריות. ועדת הביקורת לא מצאה בעיה במינוי לאור תפקידו של אלטמן בחברת הפניקס

רשת מלונות פתאל רשת מלונות פתאל

גדעון אלטמן, שהאסיפה הכללית של פתאל החזקות צפויה לאשר אותו כדירקטור חיצוני בדירקטוריון החברה לתקופת כהונה של שלוש שנים, התחייב להתפטר עד סוף השנה מאחת מששת החברות הציבוריות בהם הוא משמש כיום כדירקטור. פתאל החזקות צפויה להיות החברה השביעית בה הוא ישמש כדירקטור.

החברות בהן אלטמן משמש כיום כידרקטור הן אג'נלי בע"מ, פרידנזון שירותים לוגיסטיים בע"מ (יו"ר), אורד בע"מ (דח"צ), אחים נאוי בע"מ (דח"צ), חמת בע"מ (דח"צ), רבסל אי.סי.אס. בע"מ (דב"ת), צבי צרפתי ובניו השקעות ובנין (1992 ) בע"מ (יו"ר).

במקביל אלטמן שימש יו"ר ועדת אשראי בפניקס משנת 2015 עד 2024. בין פתאל לפניקס מתקיימים קשרים עסקיים מזה מספר שנים הכוללים העמדת מספר הלוואות לפתאל על ידי הפניקס בין השנים 2107 -2022 עבור פעילות החברה באגן היום התיכון, השקעה של הפניקס במיזם המלונאות שהקימה החברה פתאל אירופה וכן העמת הלוואה נוספת על ידי הפניקס לפתאל אירופה.

ועדת הביקורת של פתאל החזקות קבעה ביום 26 במרץ, כי "לא מתקיימת בנוגע לגדעון אלטמן 'זיקה' לחברה, כך שאין מניעה למנותו כדח"צ בחברה, וכן הקשרים העסקים הקיימים בין החברה לרבות באמצעות פתאל אירופה והפניקס אינם יכולים להיחשב כקשרים המתקיימים באופן ישיר בין החברה לבין אלטמן, וזאת בשל זניחותם של אלה עבור כלל הצדדים המעורבים. קשרים זניחים אינם מונעים את מינויו של אלטמן כדח"צ בחברה, וניתן לאשר את האמור בהתאם לתקנה 5 לתקנות החברות".

כמו כן, לפי הוועדה, אלטמן סיים את כהונתו בפניקס מספר חודשים לפני המועד המתוכנן למינוי כדח"צ בחברה. "לאור השכלתו וניסיונו, אלטמן הינו בעל מומחיות חשבונאית ופיננסית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פתאל אירופהפתאל החזקותדירקטוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: