אא

מתאים לכולם: 7 אתרי ספא ומרפא בעיירת הנופש הצ׳כית מהבולטות באירופה

זקוקים לרענון בריאותי? זה הזמן להכיר 7 מלונות של רשת מלונות אנסנה בעיירה הצ'כית הציורית - מריאנסקה לאזנה שהוכרה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. וגם: כך תוכלו להזמין את חופשת ספא ב-15% הנחה. בשיתוף Ensana Hotels

ENSANA 1 ENSANA 1

רוצים לבקר באחד המלונות? כנסו לכאן

העיירה הצ'כית מריאנסקה לאזנה (Marianske Lazane) ידועה במזרקה המזמרת שלה, בציוני הדרך ההיסטוריים ובמי המעיינות העשירים בפחמן דו חמצני. העיירה ביססה את עצמה כיעד אהוב עבור מי שמחפשים טיפולי בריאות ושיקום.

הקיץ ניתן יהיה להגיע לעיירה בטיסה ישירה לקארלובי וארי, הממוקמת כחצי שעה משם.

המוניטין של העיירה משך אליה במשך דורות ארוכים בני אצולה ואנשי רוח בולטים כמו שופן, גתה, ניטשה והמלך הבריטי אדוארד השביעי.

למרות שמדובר באתר מוכר, הוא הפך לפופולרי עוד יותר עם ההכתרה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 2021, כבוד שמציב את מריאנסקה לאזנה בין עיירות הספא הגדולות באירופה. התואר היוקרתי הביא איתו גל חדש של מבקרים מקומיים ובינלאומיים, הנהנים מהקסם הייחודי של מריאנסקה לאזנה בכל עונות השנה.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

בנוסף למעיינות המינרליים של העיירה המסייעים בהקלה על כאבים כרוניים, ואקלים ייחודי שעוזר לפתור בעיות נשימה, העיירה ידועה גם בטיפול במחלות אורולוגיות. מי המעיינות מסייעים בדלקות בשלפוחית השתן, בדלקות בערמונית ובאבנים בכליות.

מלונות אנסנה מחוייבים להמשך את המסורת.

לרשת המלונות המצטיינת 7 מלונות ספא ונופש בעיירה המציעים מגוון רחב של תוכניות בריאות מונעות לכולם, וגם טיפולי שיקום למי שסובלים מבעיות קיימות.

המלונות הם Nové Lázně, Centrální Lázně, Hvězda, Pacifik, Svoboda, Vltava
וגם Butterfly המיוחד אליו נגיע בסוף הכתבה.

צילם: ENSANAצילם: ENSANA

תוכניות הבילוי הבריאותי של אנסנה אורכות בדרך כלל שבעה ימים וכוללות בדיקה רפואית יסודית לפני שנבחר הטיפול המומלץ.

התוכניות מסתמכות על משאבי ריפוי טבעיים ומותאמות על ידי הרופא כדי להתאים למצב הבריאותי הספציפי של הלקוח. עבור בני ה-30 וה-40, נעשה שימוש בטיפולים מונעים, תוך התמקדות בשמירה על כושר והעמקת הידע התזונתי.

לבני 50+, שאולי כבר סובלים מבעיות בריאותיות, ההתמקדות היא בטיפים לשיפור הכושר ולירידה במשקל, הגבלת צריכת אלכוהול ומניעת בעיות בריאות הקשורות לגיל.

Nové Lázně, מלון חמישה הכוכבים המלכותי של אנסנה, הציג לאחרונה את טיפול PelviPower, המסייע בחיזוק שרירי רצפת האגן ומומלץ מאוד לשמירה על בריאות וכושר בכל גיל.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

מדובר בשיטה לא פולשנית וללא כאבים העושה שימוש בשדה מגנטי לטיפול במספר בעיות הקשורות לאורולוגיה, גינקולוגיה ושיקום. טיפול PelviPower מקל ביעילות על בריחת שתן וצואה ובעיות הקשורות לגיל המעבר והחלמה לאחר לידה.

אנסנה מתגאה בהיותה מספר 1 בטיפול בבעיות אורולוגיות. המלונות שלה מתמחים בטיפולים המיועדים לדלקות בשלפוחית השתן בנשים ודלקות בערמונית בגברים. הרשת עובדת עם אורולוג מנוסה ובעלת מכשיר אולטרסאונד אבחנתי חדש.

לזיהומים בשלפוחית השתן, המשפיעים בעיקר על נשים צעירות, אנסנה מציעה "תרופה לשתייה" עם מים מינרליים מוגזים ממעיין רודולף בעיירה. עוד מומלצים טיפולי תרמותרפיה - טיפולי חום, בינתיים, משמשים כדי להקל על דלקת בערמונית.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

באנסנה מבצעים טיפול בשם TRIAS, העושה שימוש בשילוב של אמבטיות פחמן יבשות, אולטרסאונד טיפולי וקומפרסים של פרפין. מטופלים דיווחו שהבעיות שלהם חולפות כשישה חודשים לאחר הטיפול.

עם התחממות מזג האוויר באביב, זה הזמן הטוב ביותר להתחיל לתכנן חופשה אביבית לכאן. כשעתיים מפראג, Mariánské Lázně מספקת שילוב נחמד של פאר היסטורי, טיולי טבע וטיפולים בריאותיים.

בין אם אתם מחפשים קצת פינוק ובין אם אתם זקוקים לטיפול רפואי, אנסנה מציעה הנחה של 15% למקדימים להזמין, על בסיס לינה וארוחת בוקר או חצי פנסיון.

אז תנו לנו לעזור לכם לתכנן את הטיול הבא שלכם.

NOVÉ LÁZNĚ

מלון ספא היסטורי זה בדירוג חמישה כוכבים, המושך מבקרים מכל רחבי העולם בגלל שירות האירוח המובחר שלו והאיכות הידועה של הטיפולים הרפואיים המקצועיים שלו. חבר בספא המלכותי של אירופה, Nové Lázně מציע מגוון רחב של תוכניות ספא והרפיה, כולל טיפולים יעילים נגד מחלות שרירים ושלד באמצעות מים מינרליים מהמעיינות המקומיים בשילוב עם מומחיות רפואית ארוכת שנים.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

CENTRÁLNÍ LÁZNĚ

במקום בו נבנה בית המרחץ הראשון בשנת 1812, עומד מלון 4 הכוכבים Centrální Lázně מתחם הספא העתיק ביותר במריאנסקה לאזנה. נצלו את הכוח המרפא של המעיינות המינרליים של המלון, ואוצרות הטבע שסביבו. האורחים ימצאו כאן שלל טיפולי ספא קלאסיים ומודרניים להעצמת הבריאות והיופי.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

HVĚZDA

מלון הספאHvězda Health Spa , עם ארבעה כוכבים, הוא דוגמה יוצאת דופן לארכיטקטורת ספא במרכז כיכר גתה של העיירה. במרכז הבריאות AQUA תמצאו את הבריכה המקורה הגדולה ביותר במריאנסקה לאזנה ומתחם סאונה מרשים. במחלקה הטיפולית תתקבלו עם מכשור מודרני ועם ניסיון של כמעט 200 שנות ריפוי.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

PACIFIK

הבניין המפואר משנת 1905 ידוע בחזית הארט-נובו הייחודית והיפה שלו. מחלקת הספא של המלון, בדרגת ארבעה כוכבים, מתמחה ביישום משאבי הריפוי הטבעיים העוצמתיים של העיר למגוון רחב של טיפולים מודרניים ותוכניות בריאות - מאמבטיות מינרלים לריפוי ספא מלא ועד שיקום לאחר ניתוח.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

SVOBODA

המראה החיצוני המרשים של סבובודה, מלון בעל שלושה כוכבים, משלב כמה סגנונות עבר, חדרי האירוח מציעים נוף אל היער, ובמרכז הספא תמצאו חדרי ייעוץ וטיפול רפואיים, לצד מעיינות ואמבטיות של מים מינרליים.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

VLTAVA

וולטאבה, מלון בדרגת שלושה כוכבים, הוא הסוד של הטיפולים הרפואיים במחיר סביר. המלון ממוקם בקצה היער השופע מעל מרכז העיר, מציע מגוון רחב של שירותי בריאות, שירות אמין ונוף מקסים.

BUTTERFLY

מלון 4 כוכבים ידידותי למשפחות המשמש דוגמה בולטת לדור החדש של המלונות שצצו במריאנסקה לאזנה בשנים האחרונות. למלון גישה בלעדית למעיין המים המינרליים העשיר בסולפטים שלצדו, מה שהופך את מרכז ספא BUTTERFLY למיוחד ביותר.

צילום: ENSANAצילום: ENSANA

רוצים לבקר באחד המלונות? כנסו לכאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספאצ'כיהENSANA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: