אא

בשל תקלה טכנית: טיסת ישראייר שתוכננה להמריא ביום ב׳ מדובאי בוטלה ונדחתה פעמיים

הטיסה שהיתה אמורה להמריא אמש (ב') בשעות הצהרים מדובאי לת"א בוטלה, הנוסעים שוכנו בבתי מלון. גם בפעם השניה שהיתה אמורה להמריא היום (ג') מדובאי התגלתה תקלה טכנית שמנעה את המראה המטוס. מטוס חלופי שהוטס מת"א מתוכנן להמריא הלילה חזרה לישראל ולחלץ את הנוסעים

צילום: יחצ ישראייר צילום: יחצ ישראייר

בשל תקלה טכנית טיסת ישראייר 6H662 שהיתה מתוכננת להמריא אמש (ב') מדובאי לת"א בוטלה ונדחתה.

בטיסה שהיתה אמורה להמריא אמש (ב') בשעות הצהרים מדובאי לת"א התגלתה אינדיקציה לתקלה בזמן ההמראה והמטוס נאלץ לשוב על עקבותיו. הנוסעים שוכנו בבתי מלון והוצעו להם ארוחות.

הבוקר (ג') היתה אמורה הטיסה להמריא מדובאי אך שוב התגלתה תקלה במטוס שמנעה את המראתו חזרה לת"א. הטיסה מתוכננת להמריא הלילה בשעה 00:20 לת"א עם מטוס חלופי שישראייר הטיסה לחילוץ הנוסעים.

מישראייר נמסר: ״בטיסת דובאי אתמול שקיבלה אישור להמריא בשעות הצהריים התגלתה אינדיקציה לתקלה בזמן ההמראה והמטוס חזר לשדה התעופה. הנוסעים הועברו למלון וקיבלו ארוחות. לצערינו, למרות המאמצים להוציא את הטיסה היום מדובאי לתל אביב, ארעה שוב תקלה טכנית. בשעות אלו מטוס חלופי של ישראייר עושה את דרכו לדובאי מתל אביב וההמראה משם צפוייה להיות בשעה 00:20 עם כל הנוסעים לנתב״ג הנוסעים מעודכנים לאורך כל הזמן בטיחות וביטחון הנוסעים הם בראש סדר העדיפות של החברה״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: