אא

בעקבות הרחבת פעילות סאן דור: אל על חתמה על הסכם לחכירת שני מטוסי בואינג חדשים

אל על חוכרת שני מטוסי בואינג מדגם 737-800 של חברת KLASJET הליטאית זאת כחלק מהרחבת פעילותה של סאן דור. המטוס הראשון יחל לפעול כבר ביום שישי הקרוב. מנכ״ל סאן דור: ״פוטנציאל ממשי להתרחבות ליעדים נוספים״

באדיבות סאן דור באדיבות סאן דור

אל על חתמה היום (ד׳, 1 במאי) על הסכם לחכירת שני מטוסי בואינג מדגם 737-800 של חברת KLASJET  הליטאית, לשם תמיכה בפעילות סאן דור מקבוצת אל על.

המהלך מתבצע על מנת לתת מענה לביקושים הגבוהים ולהגדיל את מספר הטיסות של החברה לעשרת יעדיה המתוכננים של סאן דור לקיץ הקרוב.

כבר ביום שישי הקרוב (3 במאי), צפויה להמריא ללרנקה טיסה מסחרית ראשונה באחד מהמטוסים.

חברת KLASJET שמפעילה כ-15 מטוסים, מתמחה בהחכרת מטוסים לחברות בינלאומיות. המטוסים שחכרה אל על כוללים 186 מושבים במחלקת שירות אחת, מחלקת תיירים. הטיסות יאוישו על ידי צוותי האוויר של KLASJET אליהם יצוותו בכל טיסה דייל/ת אל על, כך שיינתן בטיסה שירות גם בשפה העברית.

לפי אל על, חכירת המטוסים תאפשר לחברה לבחון את האפשרות להרחיב את הפעילות ליעדים נוספים כך שתוכל להציע מענה מותאם להעדפות וביקושי הקהל הישראלי ביעדי נופש קרובים נוספים.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "נוכח הביקושים הגבוהים בקרב הציבור, ביצענו בשבועות האחרונים פעולות נמרצות שיאפשרו לנו להגדיל את מספר הטיסות שלנו ולהציע עוד מושבים. ההסכם עם KLASJET יאפשר לנו לא רק להגדיל את מספר הטיסות ליעדים הקיימים, אלא גם נושא בחובו פוטנציאל ממשי להתרחבות ליעדים נוספים, שיגדילו אף יותר את ההיצע ויאפשרו ליותר ישראלים לנצל את תקופת הקיץ לחופשות התאווררות שרבים משוועים להן. הכנסת המטוסים להפעלה מהירה מתאפשרת גם הודות לסיוע רשות שדות התעופה ומשרד התחבורה התומכים בהגדלת הקיבולת, לרווחת הציבור הישראלי. אנו נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להרחיב ככל הניתן את המענה לצרכי הלקוחות". 

גל גרשון, מנכל סאן דור, צילום משה נחמוביץ׳גל גרשון, מנכל סאן דור, צילום משה נחמוביץ׳

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלסאן דורחכירה רטובה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: