אא

חוויה ים תיכונית אותנטית וכשרה: החופשה החדשה שלכם בעיר שהיא הלהיט הגדול של הקיץ

ריזורט Blue Lagoon Kosher בפאפוס מאפשר לכם חופשה זוגית או משפחתית, על בסיס חצי פנסיון כשר עם שף ישראלי. וגם: 3 בריכות, ספא, חוף צמוד ואינסוף אטרקציות בסביבה. זה הזמן להזמין. בשיתוף איסתא

מלון Blue Lagoon Kosher פאפוס (צילום: איסתא) מלון Blue Lagoon Kosher פאפוס (צילום: איסתא)

רוצים להזמין?

היא אחת הערים המדוברות לחופשה מושלמת השנה, שאליה תוכלו להגיע באחת הטיסות הקצרות ביותר שיש מישראל.

פאפוס שבמערב קפריסין, היא הלהיט הגדול של אביב-קיץ, ועכשיו הגיע הזמן שגם תכירו את אחד המלונות הכי שווים שיאפשרו לכם את החופשה הכי טובה שרק תרצו לצאת אליה.

צילום: מאיר לביאצילום: מאיר לביא

מדובר במלון Blue Lagoon Kosher, המלון הכשר היחיד באזור, בדרגת 4 כוכבים, בו תוכלו ליהנות מחצי פנסיון (ארוחת בוקר וערב) בסגנון ים תיכוני-יווני עליה מופקד שף ישראלי שידאג לכם לאוכל כשר ולא פחות חשוב מזה – מגוון. תופתעו אולי לגלות כי גם בחנות הנוחות שבמלון תמצאו פינת מוצרים כשרים.

צילום: מאיר לביאצילום: מאיר לביא

לצד האוכל שאתם יכולים כמובן להסיר דאגה מלבכם בעניין זה, תיהנו במלון משלוש בריכות שחייה גדולות, מרכז ספא עשיר עם ג'קוזי, סאונה, חדר כושר, טיפולי בריאות ויופי, ואיך אפשר בלי חוף צמוד למלון עם שירותי הצלה.

צילום: מאיר לביאצילום: מאיר לביא

חדרי המלון ב-Blue Lagoon Kosher גדולים ומרווחים ומתאימים למשפחות. המלון מאוד מתאים לחגיגת שמחות, מתאים לקבוצות חברים, וגם לסוף שבוע רומנטי.

צילום: מאיר לביאצילום: מאיר לביא

עוד במלון: בית כנסת, אינטרנט מהיר (Wifi) ללא תשלום לכל האורחים, חדרי משחקים לילדים, אולמות כנסים, מגרש טניס וטרקלין עם קפה חופשי כל היום.

צילום: מאיר לביאצילום: מאיר לביא

ומה סביב המלון? פאפוס כאמור, היא האטרקציה הגדולה של קיץ 2024 עם הרפתקאות וחוויות לכל המשפחה כמו למשל שייט בלגונה הכחולה (ניתן להזמנה דרך המלון בתשלום נוסף), ביקור בפארק המים של פאפוס, טיולי טבע וטרקטורונים, ביקור בגן החיות המקומי, שלל אתרים לחובבי הארכיאולוגיה ולא פחות חשוב - שופינג לכל גיל ולכל כיס.

החבילה למלון, כולל טיסה, נמכרת בבלעדיות דרך איסתא.

צילום: מאיר לביאצילום: מאיר לביא

לביצוע הזמנות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חבילות נופשאיסתאפאפוסנופש כשר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: