אא

הישמרו והיזהרו: תחקיר חדש מאתר את יעדי הכייסים המובילים באירופה

איטליה אלופת אירופה בתקריות כיוס, והיעד המוביל הוא מזרקת טרווי ברומא. אתרי כייסים מובילים נוספים באירופה: מגדל אייפל בפריז, שדרת לאס רמבלאס בברצלונה, שער ברנדנבורג בברלין

המונים צופים במזרקת טרווי. צילום: shutterstock המונים צופים במזרקת טרווי. צילום: shutterstock

ככל שמתקרבים לחופשות האביב והקיץ, תחקיר חדש של חברת ביטוח הנסיעות הבריטית, QuoteZone, מצא שכמה מאתרי התיירות הפופולריים ביותר באירופה מהווים יעדי כיוס מובילים.

חוקרים בדקו את שיעור התלונות על כייסים בחמש מדינות התיירות המובילות באירופה.

איטליה הגיעה למקום הראשון, עם השיעור הגבוה ביותר של כיוס ברחבי היבשת, ואחריה צרפת וספרד. בסך הכל, QuoteZone מצא 478 אזכורים על כייסים לכל מיליון מבקרים באטרקציות התיירותיות המובילות של איטליה.

מוקדי הכייסים של איטליה פזורים ברחבי המדינה המתויירת, אך רומא היא הגרועה ביותר. מזרקת טרווי האייקונית של בירת איטליה, אליה מגיעים כ-1,000 מבקרים בממוצע בשעה, הגיעה למקום הראשון בדירוג הכיוס במדינה  

המבקרים באתר זורקים כ-1,000,000 אירו למי בריכת טרווי מדי שנה, אבל חשוב לפקוח עין על הקהל בזמן שזורקים את המטבעות.

ברומא גם הקולוסאום והפנתיאון התגלו כמוקדים מיוחדים לכייסים. מחוץ לבירת איטליה, הקתדרלה במילאנו וגלריה אופיצי בפירנצה גם הם מוקדי כיוס מרכזיים באיטליה.

צרפת, מדינת התיירות המובילה בעולם היא יעד פופולרי גם לכייסים, כשבירתה פריז מהווה מוקד כיוס מרכזי, עם 251 אזכורי כיוס לכל מיליון מבקרים. האתרים הפופולריים לכייסים: מגדל אייפל, שער הניצחון, קתדרלת נוטרדאם ומוזיאוני ד'אורסיי והלובר.

ספרד וגרמניה - גרועות באותה מידה לתקריות כיוס, עם 111 מקרים של גניבות לכל מיליון מבקרים. ברצלונה ידועה לשמצה בכייסים, כששדרת לאס רמבלאס בראש הרשימה. גם כיכר מאיור ומוזיאון הפראדו במדריד וארמון אלהמברה בגרנדה מהווים מוקדי כיוס פופולריים.

בגרמניה יעד הכיוס המוביל הוא שער ברנדנבורג בברלין, כמו גם בניין הרייכסטאג. גם במריאנפלאץ במינכן רצוי לפקוח עין על הכיסים והתיקים.

הולנד - רובע החלונות האדומים המפורסם של אמסטרדם הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים, כמו גם לכייסים, עם 100 אזכורים של גניבות מתוך מיליון מבקרים. גם בית אנה פרנק, וונדלפארק, הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך אהודים ע"י כייסים.

גרג ווילסון, מייסד ומנכ"ל Quotezone, מציע לנקוט צעדים כדי לצמצם את סכנת הכיוס: "חיוני תמיד להישאר ערניים, להשאיר חפצי ערך, כמו תכשיטים יקרים, בכספת במלון, ותמיד לטייל עם תיק צולב גוף מאובטח ברוכסנים לאבטחת טלפונים וארנקים או אפילו חגורת כסף", הוא מייעץ ומוסיף: "חשוב גם לזכור לקבל דו"ח משטרה על אובדן או גניבה של פריט ע"י כייס, שכן זה יתמוך בתביעת הביטוח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רומאברצלונהברלין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: