אא

אחרי כמעט 30 שנה: לשכת התיירות של שוויץ מחדשת את המיתוג שלה

הסמל המוכר כ-״פרח הזהב״ הוחלף לאחר תקופה ארוכה ב-״עולם מותגים חדש״ שייכנס לתוקף מיידי, כאשר האות T החולפה בצלב שוויצרי במה שמסמל ומשדר את האופטימיות של שוויץ כיעד

צילום: לשכת התיירות של שוויץ צילום: לשכת התיירות של שוויץ

אחרי כמעט 30 שנה שהמיתוג של לשכת התיירות של שוויץ היה דגל "פרח הזהב", מגיע עכשיו עידן חדש. לשכת התיירות של שוייץ השיקה לעולם את המיתוג החדש בז'נבה - עולם מותגים חדש, דיגיטלי ומודרני אשר מגלם את ההבטחה התיירותית ארוכת השנים של שוויץ: טבע, אירוח, אמינות.

בשנת 1995, המיתוג של שוויץ כיעד תיירותי נוצר תחת הלוגו "פרח הזהב"ֿ ומאז היה הסמל המוכר והאהוב של התיירות בשוויץ. לא רק לשכת התיירות של שוויץ השתמשה בו, אלא גם מספר ארגוני תעשייה, יעדים וספקי שירותים אשר השתמשו באותו לוגו לפרסום הצעות ושירותי התיירות של שוויץ.

כעת, כמעט 30 שנה מאוחר יותר, הדרישות למותג שונות לחלוטין מאלו של שנות ה-90, מה שהניע את לשכת התיירות ליצור מיתוג חדש, שיהיה דיגיטלי, ייחודי ומוכר שימשיך את הדרך שסלל המיתוג שלפניו. בפעם הראשונה בהיסטוריה של לשכת התיירות, הסמל הפשוט הופך כעת לעולם מותגים שלם, כך שבעתיד, יקדם לא רק את היעד, אלא גם ילווה את התיירים לאורך מסעם, מההשראה ועד לתכנון הנסיעות.

בשימוש בצורתה האנגלית, "׳Switzerland" מהווה את הבסיס למותג של שוויץ כיעד לחופשה וטיולים, ומייצגת את ההבטחה התיירותית העולמית לכל המבקרים בשוויץ ביחס לטבע, לאירוח ולאמינות של שוויץ כיעד טיול. כעת, האות T החולפה בצלב שוויצרי במה שמסמל ומשדר את האופטימיות של שוויץ כיעד. מעבר להיותו הדגל הלאומי, הוא לשכת התיירות נתנה לו מגוון של חמישה גוונים שונים של אדום, כדי לסמל מודרניות, גיוון ועצמאות.

המותג החדש יושק בהדרגה וייושם ברחבי העולם עם תוקף מיידי - הן בכל שווקי לשכת התיירות והן בכל תעשיית התיירות, כאשר המעבר לעולם המותג החדש עשוי להימשך מספר חודשים.

"פרח הזהב היה אבן דרך מבוססת עבור דור של אנשי מקצוע בתחום התיירות. המותג שוויץ משדר אמון, מציג את עצמו בלבוש מודרני ומוכוון עתיד לדור הבא”, ציין בהתרגשות מנכ"ל לשכת התיירות, מרטין ניידגר.

זהות המותג החדשה פותחה יחד עם סוכנות המיתוג של ציריך ״MADE Identity״ אשר מתמקדת בשלושה היבטים מרכזיים. ראשית, המותג אמור להפוך לגלוי ובלתי נשכח יותר בעולם באמצעות אסטרטגיה עקבית של מותג אחד. שנית, המותג צריך למקסם את ההשפעה הדיגיטלית והמרחבית שלו. ולבסוף, "שוויץ" אמורה להיות מסוגלת ללוות את האורחים כמותג לאורך כל חווית הטיול שלהם: מהפרסום, דרך החוויה ועד למזכרת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שווייץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: