אא

דלתא חושפת: איירבוס A350 חדש שיוביל את נבחרת ארה"ב למשחקים האולימפיים

דלתא אייר ליינס היא המובילה הרשמית של נבחרת ארה"ב במסגרת שותפות בת 8 שנים עם הוועד האולימפי והפראלימפי של ארצות הברית, שתימשך עד תום המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בלוס אנג'לס ב-2028

צילום: דלתא צילום: דלתא

בטקס חגיגי, שנערך אתמול ה-2 במאי, במטה איירבוס בטולוז, צרפת, דלתא אייר ליינס חשפה רשמית את האיירבוס A350-900 החדש שלה, המעוטר בהשראת הסגל האולימפי Team USA.

המטוס החדש הוא חלק מהשותפות בת 8 שנים של דלתא עם הוועד האולימפי והפראלימפי של ארצות הברית, שתימשך עד תום המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בלוס אנג'לס ב-2028.

העיצוב החדש כולל צבעי אדום, לבן וכחול, בתוספת אלמנטים של מטוס Team USA A330-900 הקודם, ששימש למשחקי החורף האולימפיים והפראלימפיים בייג'ינג 2022.

"חשיפת מטוסי Team USA למשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024 מהווה אבן דרך חשובה לתמיכתה של דלתא בנבחרת ארה"ב, כאשר אנו מסתכלים לקראת תחילת התחרות בעוד מספר חודשים בלבד", אמרה מנהלת השיווק הראשית של החברה, אלישיה טילמן. "מטוס זה, שתוכנן על ידי הצוות היצירתי שלנו, מייצג את המחויבות של דלתא לנבחרת ארה"ב ואת השותפות שלנו כדי לעודד את הספורטאים למצות את הפוטנציאל הגבוה ביותר שלהם".

בטקס, שהתקיים במטה איירבוס, שצבעה את המטוס בעיצוב החדש, השתתפו 100 עובדים נבחרים מהחטיבות השונות של דלתא אייר ליינס, בראשות צוותי מועדון היו"ר של דלתא.

"ספורטאי נבחרת ארה"ב הם יציבים ומתפתחים, בדומה לאנשי דלתא עצמה, שעובדים כל יום מאחורי הקלעים כדי לחבר את העולם", אמרה סגנית הנשיא לתקשורת גלובלית, ג'ינה לאגולין. "אנשי דלתא וצוות ארה"ב עובדים בחריצות בכל יום כדי להביא את המיטב מעצמם לעבודתם. אף אחד לא מבין טוב יותר מה זה אומר להמשיך לטפס לפסגה".

צוותי מועדון היו"ר של דלתא מטיסים היום, 3 במאי, את המטוס חזרה לנמל התעופה אטלנטה הארטספילד-ג'קסון (ATL), נמל הבית של דלתא.

כחברת התעופה הרשמית של Team USA, דלתא תנהל את הנסיעות עבור כל הספורטאים האולימפיים והפראלימפיים בארה"ב לפריז 2024, משחקי החורף מילאנו 2026 ולוס אנג'לס 2028.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינסאיירבוסA350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: