אא

אייר אינדיה חזרה לישראל

טיסת AI139 מדלהי נחתה הערב בתל אביב, וכעת תחדש החברה רשמית את טיסותיה לישראל, שהופסקו בפעם השנייה אחרי המתקפה מאיראן. הטיסות יפעלו בימים ראשון-חמישי. אייר אינדיה: "הטיסות כבר מופיעות בכל ערוצי המכירה"

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

אייר אינדיה (Air India) חוזרת לישראל. כזכור, חברת התעופה ההודית שחידשה את טיסותיה לאחר היעדרות ארוכה בשל המלחמה, נאלצה להשעות שוב טיסותיה בעקבות המתקפה האיראנית וכאמור היום, ה-16.5.24, היא מחדשת את פעילותה.

הערב, בשעה 20:30, נחתה טיסת AI139 מדלהי בתל אביב. הטיסות המתחדשות של אייר אינדיה, יפעלו 5 פעמים בשבוע, בימים ראשון עד חמישי כאשר היציאות מישראל יהיו בשעות הערב וטיסות החזור מהודו יפעלו באותם ימים בשעות אחר הצוהריים.

נזכיר כי אייר אינדיה, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, חזרה לפעול בקו לנתב"ג ב-3 במרץ, אחרי שעצרה את פעילותה לישראל, כמו מרבית חברות התעופה הזרות, בתחילת המלחמה בחודש אוקטובר 2023.

טיסות החברה ההודית בקו בין תל אביב לדלהי, מתבצעות במטוסי הדרימליינר (בואינג 787) ומשך הטיסה להודו, שעוברת מעל סעודיה ואיחוד האמירויות, עומד על כחמש שעות בממוצע, משך טיסת החזור עומד על כ-6 שעות ו-20 דקות בממוצע.

דלהי. צילום: Shutteerstockדלהי. צילום: Shutteerstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיההודו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: