אא

כובשת את אירופה: Eurowings משיקה קווים חדשים ומסקרנים ופותחת בסיס בנמה"ת שבצפון גרמניה

החברה מקבוצת לופטהנזה שמפעילה גם טיסות לישראל תפעיל שבעה קווים חדשים לאיטליה ותציב שני מטוסי איירבוס A320 בבסיס החדש שלה בהנובר. מנכ"ל Eurowings: "מחויבות חזקה להנובר כמרכז תעופה ולאזור כולו"

צילום: EUROWINGS צילום: EUROWINGS

Eurowings, חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה, שהחלה לאחרונה להפעיל גם טיסות לישראל, מרחיבה משמעותית את נוכחותה בנמל התעופה בהנובר ואת מגוון היעדים הישירים שלה בקיץ 2024.

בסך הכל 17 יעדי נופש וערים אטרקטיביות באירופה מוצעים בלוח הטיסות.

בכך למעשה החברה מרחיבה את ההיצע שלה לנוסעים מהנובר. כחלק מהרחבת תוכנית זו, Eurowings מציבה שני מטוסי איירבוס A320 בנמל התעופה HAJ והופכת את נמל התעופה של הנובר לבסיס ה-12 של Eurowings באירופה וחלק מאסטרטגיית הצמיחה של חברת התעופה הגדולה בגרמניה.
באירוע מתוקשר, מנכ"ל החברה, Jens Bischof, יחד עם המנהלים של שדה התעופה בהנובר, ד"ר מרטין רול ומייק בלוץ, נתנו את ברכת הדרך לבסיס Eurowings החדש. כמו כן, מטוס Eurowings, שהגיע מסלוניקי התקבל בטקס התזת המים המסורתי על ידי מכבי האש של נמל התעופה בהנובר לאחר הנחיתה. סימן למחויבותה של Eurowings בהנובר הוא מגדל נמל התעופה הצבוע בצבע "בורגונדי" של Eurowings כבר כמה ימים.

EUROWINGS/ טקס ההתזה המסורתיEUROWINGS/ טקס ההתזה המסורתי

"אנו שמחים להציע בקיץ הקרוב תוכנית רחבה של יעדים אטרקטיביים מהנובר, הנמצאים בראש רשימות המשאלות של נופשים רבים", מסביר מנכ"ל החברה, Jens Bischof. "עם ההיצע שלנו, אנו מספקים קישורים טובים יותר במיוחד ליעדי השמש הפופולריים ביותר בדרום אירופה. הנוסעים שלנו ייהנו מתפיסת הערך שלנו, העונה על צרכי הליבה של הטסים עם גמישות, נוחות וקיימות. ההתרחבות שלנו היא גם מחויבות חזקה להנובר כמרכז תעופה ולאזור כולו".

היעדים של Eurowings מהנובר בקיץ 2024

בנוסף לשתי טיסות שבועיות לפארו בפורטוגל והיעד החדש מלאגה (4 פעמים בשבוע), בתוכנית Eurowings מהנובר יש התמקדות ברורה באיטליה: עם רומא (4 פעמים בשבוע), קטניה ונאפולי (3 פעמים בשבוע כל אחת), ברגמו, בארי, אולביה ולמזיה טרמה (פעמיים בשבוע כל אחת), Eurowings מבטיחה קישורים טובים וישירים לאחד מיעדי הנופש הפופולריים ביותר עבור צפון גרמנים. Eurowings טסה לסלוניקי ביוון ולפולה בקרואטיה פעמיים בשבוע. חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה הגדילה את הקשרים שלה ליעד החופשה האהוב על הגרמנים: Eurowings תמריא עד 18 פעמים בשבוע לפלמה דה מיורקה. עם שתי טיסות שבועיות, Eurowings מציעה כעת גם קו נח לבירת שוודיה, שטוקהולם. לתוכנית משלימה טיסה שבועית לפריסטינה, בירת קוסובו.

נזכיר כי כאמור Eurowings השיקה לראשונה לפני כחודשיים טיסות ישירות מדיסלדורף לת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: eurowingsקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: