אא

נרשמתם כבר? ענקית הקרוזים Princess מציעה 114 יום מסביב לעולם כולל ביקור ב-28 מדינות. והמחיר?

במסגרת ההפלגה על סיפון האוניה היוקרתית קורל פרינסס (Coral Princess) הנוסעים המאושרים ב-52 נמלים ב-28 מדינות, על פני שש יבשות, היעדים הרבים ביותר שהיו אי פעם בשייט מסוג זה של קרניבל. המסלולים, המועדים והמחירים בכתבה

Coral Princess of Princess Cruises. צילום: Shutterstock Coral Princess of Princess Cruises. צילום: Shutterstock

ענקית השייט Princess Cruises הכריזה על מסלול השייט סובב העולם שלה לשנת 2026.   

ההפלגה הינה של 114 יום על סיפון האוניה היוקרתית קורל פרינסס Coral Princess - במסגרתה יבקרו הנוסעים המאושרים ב-52 נמלים ב-28 מדינות, על פני שש יבשות, היעדים הרבים ביותר שמציעה חברת הקרוזים המצטיינת במסגרת שייט סובב עולם. 

השייט העולמי עתיר היעדים מציע שתי אפשרויות הלוך ושוב עם יציאות מפורט  לאודרדייל שבפלורידה, יציאה ב-5 בינואר 2026 והפלגה שניה יציאה מלוס אנג'לס ב-21 בינואר 2026.

"השייט העולמי הזה לשנת 2026 נותן מענה לעניין הגובר בהפלגות ארוכות יותר שעושות עצירות ביעדים אקזוטיים יותר, זאת כחלק מחוויה הכוללת הרבה יותר", אמר טרי תורנטון, מנהל המסחר הראשי של Princess Cruises.

טורנטון הוסיף ואמר: "השייט העולמי שלנו לשנת 2026 מציע את מסלול הטיול העשיר ביותר שלנו אי פעם, כך שהאורחים יכולים להנות מחוויה עולמית עשירה בציוני דרך, כולל ביקור בחורבות עתיקות, נופים ייחודיים, מפגש עם חיות בר, גסטרונומיה, תרבויות ומורשת."

מה חדש?

חידושים שהאורחים יכולים לצפות להם על סיפון השייט סובב העולם של Princess 2026 כוללים:

ביקור לראשונה בבורקאי, גן עדן טרופי במרכז הפיליפינים הידוע בחופים ובאתרי הנופש המדהימים שלו.
קורל פרינסס גם תבצע ביקורי שייט במסגרת הקרוז העולמי בפעם הראשונה ל: פוארטו צ'יאפס, מקסיקו פונטה דלגדו, איי האזורים וכמו כן יהיו ביקורים ב-52 יעדים, הכי הרבה שהוצעו אי פעם בשייט עולמי של החברה, עם גישה ל-45 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ברחבי העולם.
זמן רב יותר לביקורים בנמלים עם שהות "עוד על החוף מאוחר בלילה" ב-13 נמלים כולל סינגפור, סידני והונולולו, ולינת לילה אחת בהונג קונג.

״חיבור האורחים ליעדים באמצעות התכנות המשולב של חברת השייט עם דוברי העשרה, כולל מומחי יעדים, שגרירים של מקומות, הפקות תיאטרון ועוד יעניקו את השייט העולמי הזה לבלתי נשכח באמת״, מציינים בחברת הקרוזים הבינלאומית.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

בין החוויות המשולבות שמציעה פרינסס:

העשרה תרבותית: לימוד שפות, שיעורי ריקוד (טנגו, סלסה, ואלס ועוד); אומנויות ומלאכות מבוססי יעד; שיעורי כלי נגינה וקולינריה בהשראה מקומית, קוקטיילים ויין.
אירועים ספציפיים ליעד: מופעי פולקלור המדגישים בידור מסורתי לנמלים שונים בהונולולו, אוקלנד, ברצלונה וליסבון;ֿ מרצים אורחים: אמנות והיסטוריה של הים התיכון, היסטוריונים ימיים ומלחמת העולם השנייה ומרצים אורחים מיוחדים.

מחירים

המחירים לשייט העולמי 2026 מתחילים ב-$19,999 לנוסע.

נוסעים המזמינים את השייט העולמי המלא עד ה-31 באוקטובר 2024, מקבלים את ההטבות הבאות:

חבילת פרינסס פרימייר חינם - הכוללת Wi-Fi, הערכת צוות, משקאות אלכוהוליים מובחרים, קפה מיוחד, ארוחות מיוחדות, ארוחות מזדמנות ללא הגבלה, שיעורי כושר ללא הגבלה, מקומות ישיבה שמורים בתיאטרון ועוד.
הנחה של מעגל קפטן של $1,000 לשני אורחים.
זיכוי בסך 500$ לכל אחד לשני אורחים.
טיסה חינם של EZAir – מחלקת תיירים ללינה במרפסת ומחלקה ראשונה לאורחי מיני סוויטות וסוויטות.
העברות חינם משדות תעופה מקומיים (LAX, FLL ו-MIA).
אוכל מיוחד חינם - חוויה אחת לשבוע.
בנוסף, חווית החופשה של MedallionClass מספקת חוויות יוצאות דופן, מותאמות אישית, האופייניות לאוניות קטנות, תוך שהיא נהנית רק מהשירותים הטובים ביותר לאוניות גדולות. עם עלייה מהירה למטוס, איתור יקיריהם בכל מקום על הספינה, שירות משופר כמו משלוח כל מה שהם צריכים - האורחים יכולים לבלות יותר זמן בחיבור אחד עם השני ולעשות מה שהם אוהבים בחופשת הנסיכה שלהם.

לאורחים שרוצים לראות רק חלקים שונים של העולם, קטעי שייט מוצעים עם זמני הפלגה קצרים יותר, ומי שמזמינים עד ה-31 באוקטובר 2024, מקבלים זיכוי של $200 לשימוש על הסיפון.

מידע נוסף, כולל מסלולי השייט העולמיים של פרינסס קרוזס לשנת 2026 בעמוד המיוחד של של החברה על מסלוליה מסביב לעולם. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: PRINCESS CRUISESקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: