אא

יומי ישיר מאמסטרדם לטמפה, פלורידה: Delta מחזירה את קו הטיסות הפופולארי

הקו החדש יקשר בין מפרץ טמפה (Tampa) מאחת מערי החוף התוססות של פלורידה לאחד מנמלי התעופה הגדולים והחשובים באירופה - סכיפהול. הטיסות יספקו לנוסעים חיבור ליותר מ-100 יעדים ברשת של KLM (שותפתה הטרנס-אטלנטית של דלתא) ומחוצה לה

מטוס של דלתא בדרך לנחיתה בשה״ד טמפה. צילום: Shutterstock מטוס של דלתא בדרך לנחיתה בשה״ד טמפה. צילום: Shutterstock

דלתא איירליינס חוזר לטוס לאמסטרדם מטמפה ביי (Tampa Bay) - פלורידה, החל מהסתיו הקרוב.

הקו המתחדש מנמל התעופה הבינלאומי של טמפה יתחיל לפעול ב-26 באוקטובר 2024, ויפעל עד ה-29 במרץ 2025.  כידוע נמל התעופה של סכיפהול באמסטרדם הוא ביתה של KLM Royal Dutch Airlines, השותפה הטרנס-אטלנטית של דלתא וחברה בברית SkyTeam.

הטיסות היומיות יהיו זמינות למכירה כבר החל מהיום - שבת, ה-4 במאי, באתר האינטרנט של דלתא.

"אנו אסירי תודה לדלתא אייר ליינס על יצירת חיבור אירופאי מצויין באמצעות הקו הישיר לאמסטרדם, שאנו יודעים שיהיה פופולרי גם בקרב תושבי אזור טמפה ביי וגם מטיילים אירופאים המעוניינים לחוות את השמש, החופים ושאר האטרקציות שלנו בחורף הקרוב", אמר מנכ"ל נמל התעופה של טמפה, ג'ו לופאנו. "אנו מצפים לתמוך בקקו החדש ולהמשך שותפות חזקה עם חברת דלתא אייר ליינס, שתמיד מספקת חוויה ברמה עולמית לנוסעים שלנו".

נזכיר כי הקו הנוכחי של דלתא אייר ליינס פעל כבר בעבר במתכונת של שירות עונתי  בשנת 2019, ומאז הקורונה לא חודש.

טמפה. צילום: Shutteerstockטמפה. צילום: Shutteerstock

אמסטרדם. צילום: Shutteerstockאמסטרדם. צילום: Shutteerstock
דלתא תפעיל בקו המסקרן איירבוס A330-300 עם 282 מושבים, הכולל 34 מושבים ובהם מיטה שטוחה במושבי הפרימיום Delta One שלה, 21 מושבי Delta Premium Select עם כריות רחבות יותר ומרווח יותר לרגליים, ו-2-4-2 מושבים ב-Comfort+ ומחלקת התיירים.

הטיסות הנכנסות מתוכננות להגיע לטמפה בשעות אחר הצהריים ולצאת לאמסטרדם שלוש שעות מאוחר יותר להגעת בוקר להולנד.

הטיסות ללא הפסקה מ-TPA יספקו למטיילים קישורים ליותר מ-100 יעדים ברשת KLM באירופה ומחוצה לה, ליעדים כמו דלהי, מומבאי, דובאי, ניירובי ועוד.

"על ידי חיבור חלק של המרכז הבינלאומי התוסס של אמסטרדם - שדה התעופה המשרת ביותר של דלתא באירופה - עם החופים המפורסמים של טמפה ביי, דלתא מציעה ללקוחות שער חשוב לאירופה ואמריקה", אמר מתאו קורצ'יו, סגן נשיא בכיר של דלתא לאירופה. מזרח תיכון, אפריקה והודו. "עם מתקני הפרימיום שלנו והרשת הגלובלית הנרחבת שלנו, למטיילים יהיה הרבה ממה ליהנות במהלך עונת הנסיעות בחורף."

אמסטרדם הייתה יעד ממוקד עבור נמל התעופה של טמפה שכן הנמל המגדיל אט אט את השירות הטרנס-אטלנטי בשיתוף עם לשכות תיירות, מרכזי כנסים, ארגוני פיתוח כלכליים ושותפים עסקיים. קקקווים אלה מציינים מטעם נמל התעופה של טמפה חושפים את מפרץ טמפה להרחבת הזדמנויות תיירותיות ועסקיות, עם השפעה כלכלית פוטנציאלית של 107 מיליון דולר על האזור כולו.

"סוגים אלה של טיסות ישירות ליעדים מבוקשים כמו אמסטרדם יכולים לקרות רק בעזרת שותפי הקהילה שלנו: ביקור בטמפה ביי, ביקור בסנט פיט-קלירווטר, לשכת המסחר של טמפה ביי, לשכת המסחר של אזור סנט פטרבורג ומפרץ טמפה העולמי, המורכב מהמועצה לפיתוח כלכלי של מפרץ טמפה, לפיתוח כלכלי של מחוז Pinellas והמועצה לפיתוח כלכלי של Pasco", אמר מנכ״ל נמל התעופה של טמפה וסיכם: "התמיכה של הארגונים האלה באמת עזרה לנו להגדיל את הגישה הגלובלית לטמפה ביי."

KLM. צילום: ShutterstockKLM. צילום: Shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתאדלתא איירליינסדלתא אייר ליינסdeltaאמסטרדםסכיפהול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: