אא

לחיים! ארבעה ברי היין עם הסופר סטייל שאתם חייבים להכיר

כבר מזמן שברמת השרון מתפתחת סצנה של בילוי שווה ואחרת. ברי היין שנפתחו בשנה האחרונה מוכיחים את זה עם המון סטייל. כנסו לגלות לאיזה אתם חייבים לקפוץ!

וינריה מרימה את רמת השרון. צילום וינריה וינריה מרימה את רמת השרון. צילום וינריה

רמת השרון היא לא רק טייק אווי משובח ומקומות נהדרים לקפוץ לאכול אלא גם אחלה מקום לצאת לשתות יינות מעולים מכל העולם בלי הפקקים והמחירים המוגזמים של תל אביב.
לא מאמינים? הנה כמה שחובה לקפוץ אליהם.

המקצועי // וינריה

חנות הבוטיק וינריה בית יין הוקמה בשנת 2022 ע״י ערן הלפרין שעבד בעברו ביקבי רמת הגולן ואשתו רונית. אם חנות היין הייתה חלומו של ערן אז בר היין הוא חלומה של אשתו רונית.
כך יצא ששני החלומות השתלבו למקום מופלא שנקרא וינריה בית יין – חנות ובר יין שכונתי ברמת השרון, שם מעביר ערן, את כל הידע שצבר במהלך כל השנים ומייעץ ללקוחות על כוס יין, מה לקנות .
הוינריה מתחילה כחנות יין עם מעל ל- 700 יינות מכל העולם ולקראת אחר הצהריים הופכת לבר יין, שם ניתן לבחור כל בקבוק מהמדף (בדמי חליצה) ולשבת ולהתענג.
מה ליד היין? פלטות גבינות, ברוסקטות ומנות קטנות מצויינות.
סוקולוב 59 רמת השרון, סגור בשישי ערב ושבת

מקום של חברים // סופיה

הסיפור של סופיה הוא סיפור על שלושה חברים, עורך דין, היטקיסט ובנקאי השקעות שהלכו יחד אחרי הלב ויצרו חווית בילוי קצת אחרת באמצע רמת השרון. סופיה היא שילוב של יין אכותי, מוזיקה מעולה ואנשים שאוהבים לשתות יין.
תפריט היינות של סופיה מגוון במיוחד ומגיע מרחבי העולם הקלאסי- איטלקי, צרפתי, פורטוגלי ושפע של מבעבעים וכתומים.
ליד היין: ברוסקטת חלה אבוקדו, צלחת נקניקים, פרוסות חציל אפוי עם לאבנה וסלסה אדומה, צלחת גבינות, ברי אפויה, פיצוחים ועוד.
שעות שמחות: 17:00-19:00- 25 שקלים על כוסות, 20% על בקבוקים לקחת.

סוקולוב 68 רמת השרון, 050-6655304, סגורים בשישי , פתוחים שבת מ-17:00

סופיהסופיה

האחות השובבה // ג'ולין Jolene wine bar

בר היין ההרצליני- ג'וני השיק אחות קטנה ושובבה, ברמת השרון בשם ג'ולין.
ג'ולין הוא בר יין שכונתי בגובה העיניים בו הברמניות מסתובבות בים האורחים וממליצות על היינות. בימי שישי מציעים בג'ולין 1+1 על שאבלי בכוסות ובמהלך השבוע בין 18:00-19:30 יש הפי האוור עם 1+1 על כל כוסות היין. 40 בקבוקים נפתחים מדי יום לכוסות במחיר שנע בין 34-57 שקלים, מחירי היין בבקבוקים נעים בין 140-230 שקלים לבקבוק. וחוץ מהיין יש גם גראפות וקוניאק.

מה ליד היין? טרטר דג, סלט אנדיב, פלטת גבינות עם ריבה וזיתים וגבינת קמבוזולה בדבש מושחמת בתנור שמוגשת עם טוסטונים. יש גם פלטה עם בשרים מעושנים או פלטה של גם וגם עם בשרים וגבינות, פינצ'ו אלקצופה - לחם מתובל וקלוי עם קרם ארטישוק וגבינת מנצ'גו, ברוסקטת ברזאולה, צלחת עם דגים כבושים וסלטים; קפרזה ובוראטה. כל המנות מתומחרות בין 34-139 שקלים.
סוקולוב 53, רמת השרון. סגור בשישי ערב ושבת

ג'וליןג'ולין

הוותיק // סול

סול, מוותיקי ברי היין ברמת השרון, הוא שילוב מושלם של קפה, יין וחברים. אפשר להתחיל אצלו מהבוקר עם קפה משובח וכל מיני כריכים שמנמנים ולזרום אל תוך הערב עם הלפטופ וחברים ליין וגבינות. תמצאו לי מישהו אחד שיתנגד ליום שכזה.
אבל אנחנו פה לדבר על בר היין ומבחינתנו 12 זו שעה נהדרת להתחיל לשתות.
בסול תמצאו שפע של יינות, כ-10 מהם בכוסות שיעלו החל מ- 40 שקלים, על המדף תמצאו יינות טבעיים, כתומים ושפע של לבנים ואדומים מכל מיני מקומות בעולם, חדש וישן. לצד כל אלו יש מבצעים על יינות הביתה.
מה ליד היין? תפריט אוכל עם הרבה פחמימות, טוסטים לוהטים גדושים בכל טוב, סלטים וגבינות שיספגו את היין והשוס- הופעות חיות של תלמידי בית הספר רימון ולהקות צעירות.

שמואל הנגיד 45, רמת השרון, סגור בשישי ערב ושבת

שכונתי ושמח . סול שכונתי ושמח . סול

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: