אא

IPW: יריד התיירות הגדול בארה״ב יצא לדרך

היריד שנערך בלוס אנג׳לס (קליפורניה) התחיל באופן רשמי ביום ראשון. מטרת התערוכה הינה שיווק וחיזוק נוסף של ארצות הברית כיעד תיירותי מוביל בעולם, ובה ניתן למצוא בין היתר את גופי התיירות המובילים במדינה

צילום: אסף בוחבוט צילום: אסף בוחבוט

יריד התיירות הגדול בארה״ב (IPW) התחיל באופן רשמי ביום ראשון (5 במאי).

היריד, שנערך בלוס אנג׳לס (קליפורניה), הוקם במטרה להמשיך לשווק ולחזק את ארצות הברית כיעד תיירותי עולמי מוביל ולהביא את אמריקה לעולם.

ביריד עצמו ניתן למצוא את גופי התיירות המובילים בארה״ב ומגוון רחב של חברות טכנולוגיות. בנוסף, מגיעים עשרות סוכנים וחברות מעשרות מדינות שונות כדי לקבל חומרים, להכיר מקרוב ולגלות את היעדים המיוחדים ביותר בארה״ב עבור הקהל שלהם. ההכנסות השנתיות כתוצאה ישירה מהיריד נאמדות במיליארדי דולרים בשנה.

צילום: אסף בוחבוטצילום: אסף בוחבוט

כמו כן, היריד הוא כרטיס הביקור של ארצות הברית בו יש חיבור בין סוכני הנסיעות לבין הספקים המקומיים. כחלק מהנציגים שהגיעו מישראל, אסף בוחבוט מנכ״ל VIsit2israel יחד עם השותפים נתיב פיליבה ואביעד בוחבוט מציינים: ״אירוע בסדר גודל עצום, אירגון מופתי, אלפי משתתפים ואווירה מיוחדת של רצון לקדם את התיירות בארה״ב מצד כל הגופים. קצת מצמרר ועצוב לראות. שבכל העולם החיים ממשיכים להתקיים בשגרה ורק אצלנו בישראל שוק התיירות סופג מכות אנושות כמעט בכל שנתיים, מקווים שיהיה שקט ובשורות טובות במדינה שלנו ושהתיירות תחזור להיות מנוף כלכלי משמעותי גם עבור ארה״ב ובעיקר כבוד המדינה שלנו״.

צילום: אסף בוחבוטצילום: אסף בוחבוט

את המשלחת הישראלית הובילה נציגת מחלקת המסחר בשגרירות ארה״ב ענבר מרום ונותנת החסות העיקרית ״Brand USA” - גם השנה. 

בשנה הבאה היריד צפוי להתקיים בשיקגו.

צילום: אסף בוחבוטצילום: אסף בוחבוט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הבריתיריד תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: