אא

דלקן לרכב והנחה בתדלוק: גם ללקוחות פרטיים

הדלקן של אפליקציית Cello מאפשר תדלוק במאות תחנות דלק בפריסה ארצית, בהנחה של בין 22 ל-25 אגורות לליטר בנזין (מהמחיר המפוקח)

תדלוק בתחנת דלק. צילום: שאטרסטוק תדלוק בתחנת דלק. צילום: שאטרסטוק

הדלקן החדש של אפליקציית Cello, בשיתוף רז-גל אנרגיה, יאפשר תדלוק מוזל ומחירון סולר אחיד המתעדכן אחת לחודש. 

שירות הדלקן יאפשר תדלוק במאות תחנות סונול, דור אלון ו-TEN בפריסה ארצית, בהנחה של בין 22 ל-25 אגורות לליטר בנזין (מהמחיר המפוקח) למנויים במסלולים השונים.

באמצעות הדלקן החדש ניתן יהיה לתדלק במאות תחנות הכלולות ברשת הדלקן האוניברסלי של רז גל (סונול, דור אלון ו-Ten) בפריסה ארצית, כאשר מנויי המסלולים השונים באפליקציה והמנויים העסקיים ייהנו מהנחה של בין 22 ל-25 אגורות לליטר בנזין (מהמחיר המפוקח).

שירות הדלקן יהיה זמין באפליקציית Cello לצד השירותים הנוספים - חנייה, שטיפה, כבישי אגרה ועוד- ויאפשר לקבל את כל הוצאות תחזוקת הרכב בחשבונית מרוכזת אחת. 

ויש פתרון גם בתחום מחירי הסולר, הנקבעים באופן שרירותי ושונה בכל תחנה: המחירון יתעדכן אחת לחודש באתר, והמחיר האחיד יהיה זמין במאות תחנות בפריסה ארצית.

אפליקציית Cello. צילום: יחצאפליקציית Cello. צילום: יחצ

ומה העלויות של השירות? מנויי מסלולי הפרימיום של האפליקציה יוכלו להנות מהתקנה חינם של הדלקן ושימוש ללא דמי שירות חודשיים נוספים. ללקוחות Cello Basic, דמי השירות לחצי השנה הראשונה הינם ללא עלות, ולאחר מכן יעמדו על 4.90 ש"ח לחודש. דמי התקנת הדלקן ברכב יעמדו על תשלום חד פעמי בגובה 49 ש"ח.

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכביםרכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: