אא

אל על מציעה מחירים אטרקטיביים למזמינים מראש

חברת התעופה מציעה מחירים נוחים במיוחד למגוון יעדים ברחבי העולם לחורף 2024 וביניהם אתונה, פריז, ניו יורק, בנגקוק, לונדון, טוקיו ועוד. כמו כן, חברי מועדון הנוסע המתמיד יהנו מהטבה בלעדית. כל הפרטים והיעדים

צילום: דוברות אל על צילום: דוברות אל על

מתכננים חופשה בחורף? אל על יוצאת במבצע מחירים מיוחדים לחורף.

חברת התעופה קוראת למזמינים מראש להזמין את חופשת החורף כבר עכשיו וליהנות ממחירים מוזלים למגוון יעדים.

דוגמאות למחירים: 

אתונה החל מ-169$, בוקרשט החל מ- 199$, טביליסי החל מ-199$, ברלין החל מ-239$, פראג החל מ-249$, וינה החל מ-250$, רומא החל מ- 259$, ברצלונה החל מ-279$, פריז החל מ-350$, לונדון (לוטון) החל מ-399$, ניו יורק החל מ-849$, בנגקוק החל מ-839$, טוקיו החל מ-899$ ועוד. 

המחירים זמינים לכרטיסים מסוג Lite (למעט יעדי ארה"ב שזמינים ב-Classic) ותקפים להמראות בין 3 בנובמבר 2024 ועד 29 במרץ 2025. ניתן להזמין את הכרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות. לרשימת היעדים המלאה.

כמו כן, המזמינים מראש ייהנו גם מהאפשרות להוסיף בכרטיסי Classic במחיר סמלי את מוצר "אל על PROTECT", שמאפשר את ביטול כרטיס הטיסה עד 24 שעות ממועד ההמראה וקבלת שובר זיכוי על הסכום המלא.

חברי מועדון הנוסע המתמיד ייהנו מהטבה מיוחדת שכוללת יחס המרה משופר: כל 100 נקודות יהיו שוות 1$ הנחה למימוש בטיסות אלה (למעט מיסי נמל, אותם לא ניתן לשלם בנקודות). ההטבה זמינה למימוש עד 12 במאי (כולל), ותינתן באופן אוטומטי בהזמנת כרטיס טיסה בנקודות. 

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "לאורך כל תקופת המלחמה חברת אל על מקפידה לשמר את הגשר האווירי מישראל ואליה, וממשיכה לטוס למגוון רחב של יעדים. חשוב לנו לייצר ללקוחותינו ודאות, לכן אנו מציעים את מוצר "אל על PROTECT" במחיר סמלי, שמאפשר להזמין טיסות  מוקדם בראש שקט עם אפשרות ביטול עד 24 שעות ממועד ההמראה. אנו קוראים ללקוחות להזמין כבר עכשיו את חופשת החורף שלהם, כך שיבטיחו לעצמם מחירים נוחים לעשרות יעדי אל על בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמבצעים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: