אא

אפל מכריזה: אייפדים חדשים, מעבד מתקדם המשלב בינה מלאכותית ועוד

באירוע האביב שאפל מקיימת מדי שנה, ענקית הטכנולוגיה הכריזה על רענון לאייפדים שיגיעו לראשונה עם מעבד מסוג M4 שהוכרז לצידם. האייפדים החדשים בחנויות בעולם החל מה-15 במאי

האייפד החדש. צילום: יח״צ אפל האייפד החדש. צילום: יח״צ אפל

באירוע שהתקיים היום (שלישי) והתמקד באייפדים, אפל הכריזה על רענון מקיף לדגמי האייפד, ועל מעבד ה-M4 מתוצרתה, שצפוי להגיע למחשבי אפל בעתיד הקרוב. בין שלל ההכרזות, אפל הכריזה על מעבד ה-M4, המעבד הראשון מתוצרתה שמגיע עם מיקוד ביכולות בינה מלאכותית. בנוסף, הכריזה על ה-Pencil Pro, העט החדש שמסוגל לתת פידבק למשתמש, מקלדת Magic Keyboard המתמגנטת לאייפד פרו, על דגמי האייפד Air החדשים וגולת הכותרת: האייפד פרו שמגיע עם מעבד מסוג M4 ומסך OLED.

כאמור, גולת הכותרת של הערב היא האייפד פרו שמגיע עם המעבד שזה עתה הוכרז. הוא יגיע בגודל 11 ו-13 אינץ׳, כשהוא מצייד במסך מסוג OLED עם בהירות מרבית של 1,500 ניטים. ב-100 דולרים נוספים, ניתן לרכוש את האייפד פרו שמגיע בנפח 1 טרה-בייט וכולל ציפוי על המסך נגד השתקפויות.

צילום: אפל, יח״צצילום: אפל, יח״צ
הודות למסך מסוג OLED, מדובר באייפד הדק ביותר שעוביו 5.1 מ״מ בלבד בגודל 13 אינץ׳. אפל דילגה על מעבד ה-M3 בדגמי האייפד, ושילבה בתוך הדגם החדש את הדגם העדכני ביותר, ה-M4 שמגיע עם 10 ליבות מעבד ו-10 ליבות גרפיות. אפל טוענת כי המעבד החדש מהיר ב-50% לעומת הדור הקודם, ואילו המעבד הגרפי מהיר פי ארבעה. בחלקו האחורי של האייפד ניתן למצוא מצלמת 12 מגה-פיקסל, ובאמצעות ליכולות בינה מלאכותית, הוא יוכל לשמש כסורק מסמכים מתקדם.

בנוסף לאייפד פרו, הכריזה גם על מקלדת ה-Magic Keyboard מהדור החדש, המתמגנטת אל האייפד .המקלדת החדשה מסוגלת לתת פידבק למשתמש על גבי משטח המגע, ומוסיפה עוד שורה של לחצנים לביצוע פעולות מהירות מחיר המקלדת מתחיל ב-299 דולר ועד 349 דולר לדגם בעל מסך 13 אינץ׳. מחירו של האייפד פרו מתחיל ב-999 דולר, כשהדגם עם קישורית דור 5 שמגיע לראשונה ללא סים פיזי, יעלה 1,199 דולר. דגם האייפד פרו 13 אינץ׳ מתחיל ב-1,299 דולר ודגם הדור 5 יעלה החל מ-1,499 דולר. האייפדים החדשים משקפים התייקרות של 200 דולר יותר לעומת הדור הקודם, כשהם יהיו זמינים בחנויות החל מה-15 במאי.

אפל, יח״צאפל, יח״צ

במקביל, הכריזה אפל על דגמי האייפד Air החדשים שמגיעים עם מעבד מסוג M2. לטענת אפל, האייפד החדש מהיר פי שלושה מדגמי האייפד Air שהושקו ב-2020 והגיעו עם מעבד A14. עוד לראשונה, הציגה אפל את האייפד Air עם מסך 13 אינץ׳, כשכעת הוא מגיע ב-2 גדלים: 11 אינץ׳ ו-13 אינץ׳. בחלקו האחורי ניתן למצוא מצלמת 12 מגה-פיקסל התומכת בצילום וידאו ברזולוציה מרבית של 4K ועד 240 פריימים לשניה, לצד שני מיקרופונים לצמצום רעשי רקע.

מחירו של הדגם ההתחלתי מתחיל ב-599 דולר, בדומה לדור הקודם, ואילו האייפד בגודל 13 אינץ׳ יעלה החל מ-799 דולר. אם תרצו ליהנות מקישורית דור חמש, תצטרכו להוסיף 250 דולרים נוספים כשהוא יגיע לחנויות ב-15 במאי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אפל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: