אא

בערב הסעודית: Four Seasons מכריזה על מלון חדש

רשת מלונות היוקרה מכריזה בשיתוף חברת הפיתוח הסעודית Al Omran על מלון חדש שיפתח ב-Madinah. המלון צפוי להיפתח לקראת סוף השנה, במרחק קצר מ״מסגד הנביא״

Four Seasons MADINAH Four Seasons MADINAH

רשת מלונות היוקרה Four Seasons, ביחד עם חברת הפיתוח הסעודית Dar Al Omran, הכריזו על המשך הרחבתו של ה-Four Seasons Madinah הצפוי להיפתח בסוף שנת 2024.

המבנה החדש של המלון ימוקם בלב ה-Madinah, במרחק קצר מאתר המורשת ״מסגד הנביא״. ״ככל שאנחנו ממשיכים להגדיל את ההיצע שלנו בממלכה, אנחנו נרגשים להציג את ה-Four Seasons Madinah, לאחד מהשווקים המרתקים ביותר בערב הסעודית״, אמר ברט קרנהאן, נשיא פיתוח עסקי גלובלי ומנהל הפורטפוליו והמגורים של ה-Four Seasons. ״ביחד עם השותפים שלנו Dar Al Omran, אנחנו מכבדים את ההיסטוריה החשובה של ה-Madinah, והחשיבות של האזור למוסלמים בעולם, כשאנחנו מקבלים בברכה דור חדש של מבקרים שיגלה את כל מה שיש לעיר להציע״, סיכם.

יח״צ, Four Seasonsיח״צ, Four Seasons

המלון החדש ינוהל על ידי ואליד סובחי, שהתחיל את דרכו ברשת לפני 20 שנה, כשהיה בתפקיד מנהל במלון הרשת בקהיר. מאז, הוא כיהן בשורה של תפקידים כמו דירקטור מזון ומשקאות במגורי המלון, כשבתפקידו האחרון היה אחראי על חידוש, שיפור ורענון מלון הרשת בשארם א שייח׳. ״אני לוקח את הצעד הזה בגאווה גדולה בקריירה שלי ברשת, עם הנכס החדש שמצטרף לרשת שגדלה, והמבחר הדינמי במזרח התיכון״, אמר. ״זה זמן מרגש שאנחנו מכינים את המלון לפתיחת הדלתות מאוחר יותר השנה, במטרה ליצור חוויה יוקרתית עמוקה, שמכבדה את המורשת החשובה של ה-Madinah״.

העיצוב המודרני של המלון יעשה בהשראת המסגד, ישזרו באסתטיקה של המלון, ויבטיחו שהזהות התרבותית והרוחנית תשתקף לאורך כל הדרך תוך מתן ׳מקדש שליו׳ לאורחים. כל פרט במלון שולב תיחת מחשב על האורח, וכדי לספק חוויה יוצאת דופן, כך לדברי הרשת. ההשקה של הרשת בערב הסעודית מצטרפת לעוד מספר מלונות באזור כמו הריזורט שצפוי להיפתח בשנים הקרובות בים האדום, הריזורט בעיר העתידנית NEOM, ומלון הרשת הנוכחי בריאד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: