אא

ישראייר חוכרת 2 מטוסי איירבוס A320 ל-6 שנים

בהמשך לפרסום בפספורטניוז, צמד המטוסים אמורים להיות בהפעלה עצמית של ישראייר. שני המטוסים צפויים להיכנס לשירות בחודש יולי 2024

ישראייר. צילום: Shutterstock ישראייר. צילום: Shutterstock

ישראייר חתמה על הסכם לחכירת שני מטוסי איירבוס מסוג 320A. ההסכם נחתם מול חברה אמריקאית, העוסקת בליסינג מטוסים. על כוונת ישראייר לחכור את המטוסים פורסם לראשונה בפספורטניוז.

מדובר בחכירה יבשה, כאשר המטוסים יופעלו בהפעלה עצמית של ישראייר. תקופת החכירה לכל אחד מהמטוסים הנה ל-6 שנים, כאשר למטוס אחד תקופת ההפעלה תתחיל ב-30 ביוני, ואילו תקופת החכירה למטוס השני תתחיל ב-21 ביולי הקרוב.

עם השלמת העסקה, צי המטוסים של ישראייר יעמוד בהפעלה עצמית של 8 מטוסים, מתוכם 3 בבעלות החברה ו-5 מטוסים בחכירה יבשה, וזאת בנוסף ל-3 מטוסים החכורים בחכירה "רטובה" בהפעלה עונתית. 

הסכם החכירה לדברי ישראייר גרופ בעלת השליטה, הנו חלק מאסטרטגיית החברה לחיזוק מצבת צי המטוסים של החברה וכפועל יוצא שיפור מבנה הון, שיפור ה-EBITDA וחיזוק תזרים המזומנים של החברה במהלך השנים הקרובות.

"החברה סבורה כי חכירת המטוסים צפויה לסייע בידה, יחד עם צעדים נוספים אותם החברה מבצעת, להרחבת פעילות החברה וחיזוק תזרי המזומנים שלה, והבאתם לצמיחה במהלך השנים הקרובות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: