אא

יאללה תעמיסו: בייקרי איטלקי חדש בהרצליה שובר לנו את הדיאטה

קרואסונים עם קרם אגוזי לוז, מריטוצו מלא בפטיסייר, לחמים עם פרמזן וקפה ממכונת זהב הם רק חלק קטן ממה שהפסטיצ'רייה האיטלקית הזו מציעה. ממחר דיאטה, היום אוכלים פחמימות

רוצים הכל. קאסה טואה (צילום: גל קלדרון) רוצים הכל. קאסה טואה (צילום: גל קלדרון)

אח, כמה זכרונות טעימים יש לי מאיטליה. למי מאיתנו אין. הפוקאצ'ות עם הפרושוטו והגבינה, הפסטה המעולה, הפיצה הלוהטת וכמובן המתוקים, ספוליאטלה לימון או וניל, גלידה רכה ומטריפה ושפע של מאפים פריכים מלאים בקרם.

עכשיו יש גם לנו! הפסטצ'ריה היא המקבילה לפטיסרי-בולונז'רי הצרפתי, חלל מלא ריחות מענגים בו תמצאו גם לחמי מחמצת וכריכים אבל הבסיס הוא מאפים מתוקים.
קאסה טואה היא פסטיצ'רייה איטלקית שנפתחה ממש לאחרונה בהרצליה פיתוח ונחלה הצלחה מהביס הראשון.

זהב טהור וטעים. אוסנת גואטהזהב טהור וטעים. אוסנת גואטה

תכל'ס אפשר להבין. המקום יושב במדרחוב של אאוטלט הרצליה, יש בו חלל רחב לישיבה עם נוף להולכי הרגל שהולכים ובוהים בך בקנאה כשאתה זולל קרואסון, יש שם מכונת קפה איטלקית מוזהבת של המותג ויקטוריה ארדואינו, החברה שהמציאה את מכונות האספרסו הראשונות בעולם, שעושה חשק להתחתן איתה ובעיקר יש שם ויטרינה ארוכה ארוכה מלאה בכל מה שאי פעם חלמתם עליו. זה במידה ואתם כמוני, חולמים על פחמימות.

מריטוצו ענני, ספירלה קראנצ'ית עמוסה בקרם ג'נדויה, קרואסון וניל מופלא , מאפה ממולא תותים ומסקרפונה ועוד... בקיצור ויטרינה מלאה בכל מה שאי פעם חלמתם עליו. זה במידה ואתם חולמים על פחמימות בלילות כמוני...

אלוהי כל השלמות. גל קלדרוןאלוהי כל השלמות. גל קלדרון

אז מה זוללים? בואו נתחיל מהמתוק, כי תכלס זו מהות העניין במקום.

- מריטוצו, אותו כדור בריוש רך וטעים שתרצו לטבוע בתוכו, ממולא בקרם פטיסייר ושמנת מוקצפת אוורירית (36 שקלים)

- בריוש במילוי קרם ריקוטה ודובדבני אמרנה

- קורנטו, הגירסה האיטלקית לקרואסון, בדרך כלל יותר קטנים מהקרואסונים הצרפתיים וממולאים בקרם לימון, שוקולד או פטיסייר (24 שקלים)

- ונציאנה, בצק בריוש ממולא קרם פטיסייר, ספירלה של קרם שקדים וסוכר גבישי

- רומבו לה פראגולה, מאפה ממולא קרם דיפלומט ותותים

- ג'ירלה אל צ'וקולאטו - קרם מסקרפונה מוקצף וגלאס רושה

- קפרזה, עוגת שוקולד ושקדים ללא גלוטן עשירה ודחוסה

- עוגת טירמיסו לימון

וממש בקרוב יתחילו להכים במקום ספוליאטלה מדופפת להפליא ובומבולוני - סופגניות תפוחות ואווריריות במילוי קרם עדין וציפוי סוכר פריך.

צילום: אוסנת גואטה

אבל מה שכבש את לבנו ובעיקר את הפה שלנו היה פרולה אל צ'יקולטו - קרואסון עגול ממולא בקרם ג'אנדויה, קרם סמיך ועשיר של אגוזי לוז. לא רק הפריכות המטורפת של המאפה הזה כמו בגלל שהוא היה מפוצץ בקרם ג'אנדויה בכמות מטורפת שמילאה את הפה במתיקות מופלאה וקרמית. ותודה לאלוהי כל התענוגות.

בגזרה המלוחה עדיין לא תמצאו את כריכי הפוקאצ'ה הרגילים (שהובטח לנו שיגיעו בקרוב), אלא דווקא לחם שנקרא קצ'ה א-פפה שמזכיר קצת סקונס במרקם שלו, מתובל בפרמזן ופלפל שחור וממולא בכל מיני דברים טעימים כגון מוצרלה, ארטישוק, גבינות וכד'. לצד זה תמצאו גם פניני קלאסי מלחמניות איטלקיות רכות ומאפי קרואסון מלוחים נהדרים עם אנשובי וארטישוק, מוצרלה ובזיליקום ועוד.

איטליה בביס אחד. אוסנת גואטהאיטליה בביס אחד. אוסנת גואטה

על כל הטוב הזה אחראים בני הזוג רייצ'ל ואנדראה מגי, מסעדנים בעלי רזומה בארץ ובעולם, שהם בעלי מסעדת קלאטה 15 הסמוכה לקאסה טואה.
אל הפסטיצ'רייה שלהם הם הביאו שף קונדיטור מוערך מאיטליה - מתאו קוואצוני שממלא את הויטרינה בסקסיות איטלקית טעימה.

ואם חשבתם שפה האיטלקיות מסתיימת אז טעיתם כי ממש בקרוב פותחים במקום פינת ג'לאטו איטלקית קלאסית. כי באמת חסר לנו קצת מתוק בחיים.

כתובת: מדינת היהודים 85, הרצליה
טלפון: 09-9664340
שעות פעילות: ראשון-שבת 7:00-19:00

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: