אא

כניסה לסין ללא ויזה: אזרחי 11 מדינות אירופיות זכאים עד סוף 2025

התוכנית של סין 'ללא ויזה' שואפת להגביר את התיירות והקשרים הבינלאומיים, וממשלת סין הכריזה על הארכת התוכנית לאזרחי אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, ספרד ושווייץ

צילום: 123rf צילום: 123rf

התוכנית של ממשלת סין, כניסה לתיירים ללא ויזה, הוכרזה בשלבים מתחילת 2024 והייתה אמורה להימשך שנה אחת, כשהמטרה לעודד יותר אנשים לבקר בסין לצורך עסקים ותיירות ולקדם קשרים בין אזרחים סינים לאזרחים זרים.

לאור הצלחת התוכנית החליטה רשות התיירות של סין, כי אזרחי אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, ספרד ושווייץ יורשו מעתה להיכנס למדינה ללא ויזה עד סוף השנה הבאה.

המטרה היא "לאפשר את הפיתוח האיכותי של חילופי כוח אדם סינים וזרים ופתיחה ברמה גבוהה לעולם החיצון", אמר דובר משרד החוץ מאו נינג. כניסה ללא ויזה תינתן למשך עד 15 יום בתוכנית הניסיונית.

אמצעי מגפת הקורונה הנוקשים של סין, שכללו הסגר נדרש לכל הכניסות למדינה, הרתיעו אנשים רבים מביקור במשך כמעט שלוש שנים. ההגבלות הוסרו בתחילת השנה שעברה, אך הנסיעות הבינלאומיות עדיין לא חזרו לרמות שלפני המגפה.

סין אפשרה בעבר לאזרחי ברוניי, יפן וסינגפור להיכנס ללא ויזה, אך השעתה זאת לאחר התפרצות הקורונה. היא חידשה את הכניסה ללא ויזה לברוניי וסינגפור ביולי, אך לא עשתה זאת עבור יפן.

בשנת 2023 סין רשמה 35.5 מיליון כניסות ויציאות של זרים, על פי סטטיסטיקת רשות ההגירה. זאת בהשוואה ל-97.7 מיליון בכל שנת 2019, השנה שלפני הקורונה.

בשנה שעברה נרשמה עלייה בסין כיעד תיירותי בקרב האירופים. עפ"י נתונים של סוכנות הנסיעות המקוונת Trip.com נרשמה עלייה של 663% בהזמנות הכוללות מאירופה לסין בהשוואה ל-2022, ועלייה של כמעט 29% בהשוואה ל-2019.

בריטניה וגרמניה היו המדינות המובילות כמקור של נוסעים נכנסים לסין ברחבי העולם, בעוד שנחאי הייתה היעד הפופולרי ביותר בקרב האירופים ואחריה: בייג'ינג, גואנגז'ואו ושנג'ן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיןשנחאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: