אא

TAP מעודדת תיירות: תוכנית 'עצירת הביניים' הביאה 214,000 תיירים נוספים לפורטוגל בשנת 2023

הנוסעים בטיסות בינלאומיות של TAP אייר פורטוגל נהנים מאפשרות לבקר בליסבון או בפורטו בעצירת ביניים בדרך ליעדם הסופי או ממנו ללא תוספת תשלום, וזוכים גם למגוון הטבות והנחות בתוכנית Stopover, שזכתה לתואר 'הטובה בעולם'

 TAP אייר פורטוגל. צילום: shutterstock TAP אייר פורטוגל. צילום: shutterstock

בשנת 2023 תוכנית 'עצירת הביניים' Stopover בפורטוגל של TAP משכה 214,000 תיירים נוספים לפורטוגל, והציעה לנוסעי החברה את ההזדמנות להכיר את ליסבון או את פורטו למשך יום עד עשרה ימים במהלך טיסתם דרך פורטוגל בהלוך או חזור.

הנוסעים מברזיל היוו כמעט מחצית מנוסעי עצירת הביניים, בעוד שארצות הברית תרמה 20% מכלל עצירות ביניים בפורטוגל. סאו פאולו הייתה נמל התעופה המוביל לתחילת נסיעות לעצירת ביניים בפורטוגל, ואחריה ריו דה ז'נרו, רסיפה וניו יורק.

הברזילאים בחרו לעתים קרובות את פריז, רומא ומדריד כיעדיהם הסופיים, בעוד שהאמריקאים העדיפו את ברצלונה, מדריד ורומא.

התוכנית מאפשרת לנוסעי TAP לבקר בשני יעדים – היעד הסופי ויעד הביניים - במחיר אחד, עם אפשרות לבצע גם עצירת ביניים שנייה בפורטוגל בהנחה של 25% באמצעות טיסות פנים. נוסף על כך, הנוסעים נהנים מהצעות והנחות בלעדיות של 149 שותפים ברחבי פורטוגל, כולל: בתי מלון, מסעדות, פעילויות ואירועי תרבות.

תוכנית 'עצירת הביניים' בפורטוגל של TAP הוכרה כטובה בעולם זו השנה החמישית ברציפות על ידי מגזין Global Traveler בשנת 2023.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פורטוגלטאפ אייר פורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: