אא

ממריאה: Emirates חוזרת לבירה האירופית במטוס החדיש והמפנק

חברת התעופה האמרתית חוזרת לבירה הסקוטית, בנוסף לטיסה היומית הנוכחית שלה לגלזגו באמצעות ה- A380. חידוש הטיסה יענה על ביקוש השוק ויציע ללקוחות גמישות רבה יותר במטוס החדיש A350

צילום: Emirates. A350 צילום: Emirates. A350

Emirates תחדש את הקו לאדינבורו החל מה-4 בנובמבר 2024.

החזרה הצפויה לבירת סקוטלנד היא בנוסף לטיסה היומית הנוכחית של חברת התעופה באמצעות ה-A380 לגלזגו, כך למעשה תציע החברה ללקוחות 14 טיסות שבועיות מ/אל המדינה.

קו דובאי אדינבורו יופעל באמצעות מטוסי A350-900 בתצורת שלוש מחלקות, עם 32 מושבים נשכבים במחלקת עסקים, 21 מושבים במחלקת Premium Economy ו-259 מושבים במחלקת תיירים.

טיסת EK23 תמריא מדובאי בשעה 14:50 ותגיע לאדינבורו בשעה 19:05, שעון מקומי. הטיסה חזרה, EK24, תצא מאדינבורו בשעה 20:40 ותגיע לדובאי בשעה 08:05, למחרת.

Emirates השיקה לראשונה את הקו לאדינבורו בשנת 2018 באמצעות מטוס בואינג 777-300ER. חברת התעופה תחדש כעת את פעילותה לעיר תוך שימוש במטוס ה-A350 החדש שלה עם תאים מרווחים, תקרות גבוהות ותאורה מותאמת אישית.

לקוחות הטסים מאדינבורו יוכלו גם ליהנות מהרשת הנרחבת של חברת התעופה עם יותר מ-130 יעדים דרך דובאי, כולל יעדים פופולריים כמו האיים המלדיביים, בנגקוק, סידני ובאלי.

הטיסה היומית של Emirates (המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי הישראלית) לאדינבורו תתגבר גם את קיבולת המטען ותאפשר ל-Emirates SkyCargo, זרוע המטען של חברת התעופה, להעלות 16 טון מטען לטיסה - תמיכה בעסקים מקומיים, שיפור קשרי הסחר עם שווקים גלובליים והגדלת היצוא הפופולרי כגון סלמון וויסקי.

רחובות מרוצפים, ארכיטקטורה מדהימה וסצנת אמנות תוססת

אדינבורו היא יעד פנאי ועסקים פופולרי מאוד. העיר העתיקה והעיר החדשה מוגדרות שתיהן כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. מרחובות מקסימים, טירות היסטוריות וסצנת אמנות ותרבות משגשגת - בעיר יש משהו מיוחד לכל אחד.

ה-A350 של Emirates עולה לשמיים

Emirates הכריזה לאחרונה על מטוס ה-A350 החדש שלה, המתוכנן להיכנס לשירות בספטמבר 2024, ישרת 9 יעדים ברחבי המזרח התיכון, איחוד האמירויות, מערב אסיה ואירופה. לקוחות יכולים לחוות את תא הנוסעים המיוחד של ה-Premium Economy של חברת התעופה, כמו גם לדגום את הדור הבא של תאי מחלקת העסקים שלה.

אדינבורו תהיה היעד השמיני של Emirates בבריטניה. חברת התעופה הבינלאומית משרתת את בריטניה עם 133 טיסות שבועיות בשבעה שערים כולל לונדון הית'רו, לונדון גטוויק, לונדון סטנסטד, מנצ'סטר, בירמינגהם, ניוקאסל וגלזגו - תוך שימוש בתמהיל צי של מטוסי A380 ובואינג 777.

הלקוחות ייהנו גם מארוחות גורמה בהשראה אזורית של חברת התעופה, מבחר משקאות מובחרים ובידור עטור פרסים עם עד 6,500 ערוצים.

נזכיר כי חברת Emirates השעתה את טיסותיה לישראל בשל המלחמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: