אא

222 הפלגות: Princess Cruises מציגה את עונת ההפלגות הגדולה ביותר בתולדותיה באירופה והים התיכון

פרינסס קרוזס תציע בעונת ההפלגות של 2026, שנמשכת מחודש מרץ עד נובמבר, 59 מסלולי שייט ייחודיים, שיבקרו ב-101 יעדים ב-29 מדינות, החל מ-5 עד 42 לילות ובסך הכל ענקית השייט תציע 222 הפלגות

 Sun Princess. צילום: Shutterstock Sun Princess. צילום: Shutterstock

ענקית השייט פרינסס קרוזס (Princess Cruises) יוצאת למסע ההפלגות הגדול ביותר בתולדותיה באירופה, בשנת 2026.

קו "Love Boat" של פרינסס קרוזס הודיע ​​בסוף השבוע כי עונת השייט והסיורים באירופה לשנת 2026 תהיה הגדולה ביותר אי פעם, עם חמש אוניות שיפליגו באזור, כולל סאן פרינסס (Sun Princess) החדשה והסנסציונית. בסך הכל תציע פרינסס קרוזס שיא של 222 הפלגות במהלך העונה ולאורחים יהיו הזדמנויות להיחשף למגוון הגדול של אירופה.

העונה האירופית, שנמשכת ממרץ עד נובמבר 2026, כוללת 59 מסלולי שייט ייחודיים, שיבקרו ב-101 יעדים ב-29 מדינות, החל מחמישה לילות עד 42 לילות.

נקודות השיא של העונה הקרובה כוללות הזדמנות לחוות את ליקוי החמה המלא של 2026; להפליג באוניה החדשה- Sun Princess; החזרה של הפלגות הלוך ושוב מקופנהגן, דנמרק ומגוון מסלולים חדשים מרומא, בירת איטליה כאשר המכירה תחל ב-23 במאי 2024.

"יש ביקוש מדהים לחופשות שייט אירופיות ואנחנו לא רואים את זה מאט בזמן הקרוב", אמר טרי תורנטון (Terry Thornton), מנהל המסחר הראשי של פרינסס קרוזס. תורנטון המליץ לנוסעים ואמר: "על האורחים להזמין מוקדם מכיוון שהתמחור הטוב ביותר שלנו יהיה כאשר ההפלגות הללו יוצעו למכירה לראשונה. עונת 2026 שלנו מספקת את המיטב של אירופה עם מסעות מדהימים המבקרים בשילוב של נמלים גדולים, כמו גם מקומות קטנים יותר, המציעים לנוסעים את המסעות הטובים.״

מסלולי השייט והאוניות באירופה 2026

Sun Princess, תפליג לקרוזים של 7, 14 ו-21 לילות בים התיכון שיצאו מ-Civitavecchia (רומא), פיראוס (אתונה) וברצלונה. נוסעים בהפלגה של 14 ו-21 לילות יכולים ליהנות ממסלול מבלי לחזור לאותו נמל פעמיים.

דוגמה למסלול: הפלגה של שבעה לילות בים התיכון תפליג הלוך ושוב מפיראוס (אתונה) לברצלונה, עם ביקור בסנטוריני, קוטור, קורפו ומסינה (סיציליה).

Sun Princess מציגה לראשונה מקומות חווייתיים, כולל The Dome, מבנה פורץ דרך, מוקף זכוכית בראש הספינה בהשראת הטרסות של סנטוריני. אטריום הכדור החיצוני והתלוי שהוא השם של המחלקה החדשה הזו של ספינה, הינו בעל 30 מקומות מסעדות ובר.

האוניה סקיי פרינסס (Sky Princess) אשר יכולה לאכלס 3,660 נוסעים תחזור זו השנה השישית לנמל הבית בסאות'המפטון. האוניה היוקרתית תציע לנוסעים מסלולים הנעים בין שבעה ל-28 לילות ליעדים הכוללים צפון אירופה, האיים הקנריים והים התיכון.

ב-12 באוגוסט 2026, Sky Princess תפליג בשייט מיוחד של 14 לילות ליקוי חמה מוחלט אשר יבקר גם בצרפת, ספרד ופורטוגל.

השייט יצא מסאות'המפטון ב-8 באוגוסט 2026.

עוד חדש לשנת 2026 הוא מסלול הפלגה של 28 לילות בצפון אירופה ובים התיכון הלוך ושוב בסאות'המפטון לסקאגן, קופנהגן, וורנמונדה (לברלין), שטוקהולם (לילה), הלסינקי, טאלין, ויסבי, זאברוג' (לבריסל/ברוז'), סאות'המפטון, ויגו, קאדיס (לסביליה), מלאגה, קרטחנה, גיברלטר, ליסבון, בילבאו, לה ורדון (לבורדו) והיציאה ב-12 בספטמבר 2026.

עוד מציעה פרינסס קרוזס לשנת 2026: Enchanted Princess שיכולה לארח על סיפונה 3,660 נוסעים מציעה מסלולי טיול ים תיכוניים הלוך ושוב מ-Civitavecchia (רומא), החל מחמישה, שבעה, שמונה ו-14 לילות.

דוגמה למסלול: שייט של שבעה לילות בים התיכון והאדריאטי הלוך ושוב ברומא (Civitavecchia) לדוברובניק, קוטור וקורפו.

Majestic Princess. צילום: ShutterstockMajestic Princess. צילום: Shutterstock

בנוסף, בפעם הראשונה אי פעם, מג'סטיק פרינסס (Majestic Princess) שיכולה לאכלס 3,560 אורחים תפליג הלוך ושוב מסאות'המפטון, ומציעה מסלולי טיול לאיים הבריטיים וצפון אירופה הנעים בין 11, 12 ו-14 לילות. הפלגות באי הבריטי יכללו ביקורים בנמלים היסטוריים ברחבי אנגליה, וויילס, אירלנד, צפון אירלנד וסקוטלנד, בעוד שמסלולי צפון אירופה כוללים עצירות בסקנדינביה, איסלנד, הולנד, גרמניה ובלגיה.

דוגמה למסלול: שייט של 14 לילות בצפון אירופה מבקר בהוגסונד (נורבגיה), Skjolden/Sognefjord (נורבגיה), Olden/Nordfjord (נורווגיה), Aalesund (נורווגיה), רייקיאוויק (איסלנד), איסאפיורדור (איסלנד), אקוריירי (איסלנד).

Sapphire Princess. צילום: ShutterstockSapphire Princess. צילום: Shutterstock

לאחר שש שנים פרינסס קרוזס חוזרת עם האוניה Sapphire Princess לקופנהגן בירת דנמרק. האוניה יכולה לאכלס 2,670 נוסעים ותציע מסלולי טיול של 12 לילות לצפון אירופה.

דוגמה למסלול: ביקורים בסקאגן, אוסלו, גדיניה, קליפדה, ריגה, טאלין, הלסינקי, נינשאמן (עבור שטוקהולם), ויסבי.
לפני ההפלגה מקופנהגן, Sapphire Princess תפליג בים התיכון במשך חודשיים בין מרץ לאפריל 2026, מברצלונה, בתוספת מסלולי הפלגה הלוך ושוב מ-Civitavecchia (רומא).

טיולי שייט: האורחים יכולים לשלב שייט באירופה עם מספר ימים ביבשה כדי לחוות יותר מהאזור עם חמישה סיורי שייט לבחירה. האורחים יכולים לבחור לטייל במדריד בסיור שייט בספרד, לבקר בפירנצה ורומא בטיול השייט של איטליה הקלאסית, לחקור אוצרות ים תיכוניים בסיור שייט במיטב של יוון או להתרשם מהנופים של אירלנד.

כל חמש הספינות מפליגות במעברים טרנס-אטלנטיים אולטימטיביים, ומציעות הפלגות הנעות בין 14 ל-29 לילות.

עוד על החוף: 19 נמלים כוללים שהות של 'יותר על החוף' בשעות הלילה המאוחרות במסלולים נבחרים, ושלושה נמלים מספקים לינות - אלטה, המבורג ושטוקהולם.

חברי מעגל הנסיכה (Captain’s Circle members) יכולים לנצל חלון הזמנה מוקדם החל מה-16 במאי 2024, והם זכאים להנחה מיוחדת אם מזמינים לפני 31 באוגוסט 2024.

Captain's Circle היא תוכנית חברים של Princess Cruises, המיועדת לנוסעים קבועים של החברה הנהנים מסטטוס והטבות מיוחדות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: PRINCESS CRUISES

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: