אא

טסים למזרח? Etihad Airways מציעה לכם שני לילות חינם באבו דאבי 

חברת התעופה המפעילה כיום טיסה יומית בקו לתל אביב, מעניקה לכל מי שרוכש כרטיס טיסה של החברה לאחד מיעדי המזרח עד שני לילות חינם ב-15 בתי מלון 3/4 כוכבים ברחבי אבו דאבי. כל הפרטים והתאריכים

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

איתיחאד אירווייס מציעה לטסים למזרח שני לילות חינם באבו דאבי.

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, המפעילה כיום טיסה יומית בקו לת"א עם מטוסי דרימליינר, מחזירה את מבצע STOP OVER Abu Dhabi.

במסגרת המבצע, כל הרוכש כרטיס טיסה של איתיחאד לאחד מיעדי המזרח (יציאה עד סוף מאי), יוכל להנות מעד שני לילות חינם ב-15 בתי מלון 3/4 כוכבים ברחבי אבו דאבי על בסיס לינה בלבד.

כמו כן, כחלק ממחיר כרטיס הטיסה יוכלו הנוסעים מישראל להנות משרות הסעות חינם משדה"ת ZAYED ישירות למלון באבו דאבי עם אוטובוס תיירים מהודר (קו /A19). נוסעי מחלקת עסקים יוכלו לעשות את הדרך בהסעה פרטית שתספק להם איתיחאד איירווייס.

על מנת להנות מהמבצע, נדרש להזמין כרטיס טיסה באתר איתחאד אירוויס ליעד הסופי במזרח ובחזרה. לאחר רכישת הכרטיס וכרטוסו, יש להיכנס ללינק הזה בו ניתן להזמין את המלון המבוקש (מתוך רשימה) ולבחור האם מעוניינים לממש את ההטבה בטיסת ההלוך או בטיסת החזור.

בתום הקלדת מספר ההזמנה ומספר הכרטיס, מקבלים למייל שובר הזמנה למלון. רשימת המלונות: Aloft Abu Dhabi, Centro Al Manhal, City Seasons Al Hamra Hotel , Golden Tulip Abu Dhabi Downtown, Millennium Al Rawdah Hotel, Premier Inn Abu Dhabi Capital Centre Hotel, Premier Inn (Abu Dhabi International Airport Hotel), Southern Sun Abu Dhabi ו- (Traders Hotel (Qaryat Al Beri.

רן פולק, מנהל נציגות איתיחאד איירוייס בישראל בקבוצת ממן: "בקיץ 2023 כ-35% מהנוסעים למזרח בחרו לממש את המבצע, בעיקר משפחות עם ילדים קטנים. השנה, איתיחאד אירוויז הגדילה בצורה משמעותית את היקף המלונות שמשתתפים במבצע והן את היקף אתרי תיירות והמסעדות, שמציעים לנוסעים הנחה אוטומטית של 30% בעת הצגת כרטיס הטיסה שלהם. לאור כל זאת אנו צופים כי השנה 50% מהנוסעים שלנו יבחרו לממש את ההטבה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייסאבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: