אא

יום הזיכרון תשפ"ד: ירידה קלה בתנועת הנוסעים בנתב"ג

היום 13.5.24 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-41,900 נוסעים ב-261 טיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות. מדובר בירידה קלה ביחס לנתונים בימים האחרונים

נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK) נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK)

היום, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולת האיבה ירידה קלה נרשמת בתנועת הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון, גם לקראת יום העצמאות שיחול הערב ומחר.

בסך הכל צפויים לעבור היום (שני 13.5.24) כ-41,900 נוסעים בנתב"ג. 19,400 מהם נוסעים בטיסות יוצאות ו-22,500 נוסעים בטיסות נכנסות. מספר הטיסות היום בנתב"ג עומד על 261.

מדובר בירידה קלה בתנועת הנוסעים ביחס לאתמול, אז נרשמו 45,300 נוסעים בטיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות, ובירידה משמעותית יותר ביחס למספר הנוסעים היומי הממוצע בחודש שעבר, אז חל חג הפסח. כמו כן, המספרים נמוכים ביחס לתקופה שלפני המלחמה בשל אי-חזרתן של חברות זרות רבות לישראל והמשך השעיית הקווים לישראל וממנה.

ברשות שדות התעופה קוראים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.

ברשות שדות התעופה ממליצים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. כמו כן, מזכירים לנוסעים עם כבודת יד בלבד כי ניתן לעבור בידוק בטחוני מהיר במגזר W. על הנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כדוגמת נשק או תחמושת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: