אא

מסעדות כשרות בדובאי

מאז הסכם הנורמליזציה עם האמירויות, דובאי מקבלת זרם הולך וגדל של תיירים ישראלים ויהודים שומרי כשרות ומציעה מגוון מסעדות כשרות המספקות מענה לצרכים הקולינריים של הקהל היהודי. אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית, אוכל ביתי או משהו באמצע, קבלו מספר מסעדות כשרות נבחרות בסצנת האוכל הכשר בבירת האמירויות // תוכן פרסומי

קרדיט: Aleksandar Pasaric באתר PEXELS קרדיט: Aleksandar Pasaric באתר PEXELS

רשימת מסעדות כשרות בדובאי

קפה ביבי - מסעדה איטלקית של אוכל כשר בדובאי הממוקמת בקניון Mazaya בדרך שייח זאייד, מציעה תפריט מגוון של מנות חלביות כולל פיצות, פסטות, סלטים, צ'יפס וקינוחים. המסעדה פתוחה מראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל-23:00, וביום שישי מ-10:00 עד 15:00. הכשרות שלה נמצאת תחת השגחתו של הרב לוי דוכמן, שליח חב"ד דובאי.

מסעדת The Kosher Place - הממוקמת במלון Creekside Jumeirah, מציעה חוויה אותנטית של מטבח ישראלי. בניצוח השף שמעון בן שטרית, המסעדה מציעה מנות גריל ישראלי במחירים נוחים. המסעדה פתוחה מראשון עד חמישי בין השעות 12:00 ל-23:00 ובמוצאי שבת מ-20:00 עד חצות. הכשרות מובטחת תחת השגחתו של הרב לוי דוכמן, שליח חב"ד בדובאי.

מסעדת Mosaica - הממוקמת במלון "סופיטל דאון טאון" מציעה מנות ישראליות וים תיכוניות עם מגע מעודן ויוקרתי. המסעדה פתוחה ביום ראשון מ-10:00 עד 01:00, בימים שני עד חמישי מ-17:00 עד 03:00, ובמוצאי שבת מ-20:00 עד חצות. הכשרות תחת השגחתו של הרב לוי דוכמן, שליח חב"ד בדובאי.

מסעדת Kikko's - ממוקמת ב-The Bay בביזנס ביי, מציעה חוויה של מטבח ישראלי כשר בלב דובאי. המסעדה מציעה תפריט עשיר של מנות בשריות, כולל סטייקים, עוף, נקניקיות והמבורגרים בליווי קוקטיילים יחודיים. הכשרות היא בהשגחתו של הרב דוכמן, שליח חב"ד בדובאי. המסעדה פתוחה כל יום מ-10:30 בבוקר עד 11 בלילה.

מסעדת Bamidbar - מציעה את החוויה הקולינרית של סושי כשר ומטבח אסייתי במיקום מושלם ליד מרינה דובאי ופאלם ג'ומיירה. בהשגחת "חב"ד דובאי", המסעדה משלבת מנות אסייתיות, דגים וסושי איכותי. המסעדה מציעה 30 מקומות ישיבה באווירה נעימה ומשפחתית, ובקרוב תפתח מרפסת עם 30 מקומות נוספים ונוף מרהיב. המחירים סבירים, והמסעדה מציעה שירות הסעות חינם לקבוצות מעל 11 סועדים (בתיאום מראש).

מסעדת The Butchers Burger - הממוקמת במרכז המסחרי ONE JLT, מציעה חוויה קולינרית של המבורגרים כשרים איכותיים. המסעדה מגישה מנות מפתות העשויות מבשר בקר טרי ומרכיבים מעולים. התפריט כולל מגוון רחב של המבורגרים, סנדוויצ'ים, סלטים, תוספות ומשקאות. הכשרות של המסעדה נמצאת תחת השגחתו של הרב דוכמן, שליח חב"ד בדובאי. המסעדה פתוחה בכל יום מ-10:30 בבוקר עד 11 בלילה.

כאמור, סצנת האוכל הכשר נמצאת התהליך התפתחות מתמיד וישנן עוד אפשרויות למצוא אוכל כשר במסעדות וגם בקייטרינג. כך או כך, אם אתם אוכלים כשר יש לדובאי מה להציע לכם.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: