אא

״כן לאירופה״: קבוצת לופטהנזה במסר חד - ״עכשיו יותר מתמיד זה תלוי בכולנו״

קבוצת התעופה מבקשת לעודד הצבעה למען חיזוק האיחוד האירופי בבחירות הקרובות ו-4 מטוסים של אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, לופטהנזה ו- Eurowings מעוטרים בלוגו "כן לאירופה" וסמל האיחוד האירופי משמשים שגרירים מעופפים של המסר

צילום: קבוצת לופטהנזה צילום: קבוצת לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה הציגה אתמול מסר למען אירופה חזקה.

4 מטוסי איירבוס A320 ייחודיים של לופטהנזה איירליינס, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ו- Eurowings נפגשו בנמל בריסל נושאים את הסיסמה "כן לאירופה" ואת סמל האיחוד האירופי. המסר של היוזמה המשותפת נועד לחזק את מעמד האיחוד לקראת הבחירות הקרובות לפרלמנט האירופי.

כ-100 מוזמנים השתתפו בטקס החגיגי בנמל בריסל, וביניהם: נשיאת הפרלמנט האירופי, רוברטה מטסולה, וראש ממשלת בלגיה, אלכסנדר דה קרו, שהתבטאו בעד אירופה חזקה וחופשית.

קרסטן שפור, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אמר באירוע: "בקרוב למיליוני אזרחים תהיה ההזדמנות לעצב את עתידו של האיחוד האירופי. עכשיו יותר מתמיד זה תלוי בכולנו ובקולותינו בבחירות האירופיות כדי לבסס דמוקרטיה ויבשת מאוחדת וחופשית".

4 מטוסי האיירבוס A320 של קבוצת לופטהנזה, המעוטרים בסלוגן 'כן לאירופה' פועלים כבר כמה שבועות ברחבי אירופה ומשמשים כשגרירים מעופפים של הרעיון האירופי. קבוצת לופטהנזה מבקשת לעודד אנשים להצביע בבחירות הקרובות למען תמיכה באירופה חזקה.

הבחירות לפרלמנט האירופי תתקיימנה בין ה-6 ל-9 ביוני בכל המדינות החברות באיחוד האירופי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזההאיחוד האירופי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: