אא

רשת מלונות IHG מסתערת על גרמניה: תכפיל את נוכחותה במדינה עם יותר מ-200 מלונות נוספים

ענקית המלונות חתמה על הסכם ארוך טווח עם NOVUM Hospitality במסגרתו יכפילו השניים את הנוכחות של IHG בגרמניה ליותר מ-200 מלונות בכמעט 100 ערים באמצעות רשת הולידיי אין

Holiday Inn the niu. צילום: IHG Holiday Inn the niu. צילום: IHG

רשת IHG Hotels & Resorts (IHG) מסתערת על גרמניה.

ענקית המלונות חתמה על הסכם ארוך טווח עם NOVUM Hospitality במסגרתו יכפילו השניים את הנוכחות של IHG בגרמניה ליותר מ-200 מלונות בכמעט 100 ערים באמצעות המותג הולידיי אין ניו -Holiday inn the niu.

NOVUM Hospitality היא רשת מלונות גרמנית המפעילה מגוון מלונות ברחבי אירופה. החברה מתמחה בניהול מלונות בכל הרמות: ממלונות עסקים עד מלונות בוטיק ומלונות תיירותיים.

ההסכם עם NOVUM Hospitality, אחד ממפעילי המלונות הפרטיים הגדולים בגרמניה, יהפוך את IHG לאחת השחקניות המובילות בתחום מלונות הביניים, ויכלול את המרכיבים המרכזיים הבאים:

עד 108 מלונות פתוחים של NOVUM Hospitality (15,334 חדרים) ו-11 מלונות בפיתוח (2,369 חדרים) יצטרפו כעת למערכת של IHG בין השנים 2024 ו-2028.

הסבת המלונות למערכת של IHG תתבצע בשלבים שמתחילים כבר השנה ב-2024, כאשר רובם יתקיימו במהלך השנתיים הקרובות. ברשת המלונות מציינים כי המהלך יגדיל את המערכת העולמית של IHG בעד כ-2% במהלך השנים הקרובות.

בסך הכל 52 מלונות פתוחים יצטרפו ל-IHG כבר בשלב הראשון באמצעות שיתוף פעולה ייחודי בין המותג Holiday inn The niu ומותג המלונות המסוגנן של NOVUM Hospitality.

צילום: IHGצילום: IHG

״המהלך ישלב את הנוכחות המקומית של NOVUM יחד עם המוניטין המהימן של הולידיי אין והכרת המותג העולמי כדי לבנות עמדה מובילה בשוק יעד מרכזי״ מציינים ברשת IHG.

מותגים נוספים של Novum Hospitality ברשת: NOVUM Yggotel, Select עם 56 מלונות פתוחים ישנו את השם למותג החדש של רשת וייקראו , Garner ואילו המותג Acora Living the City עם 11 מלונות פעילים ימירו למותג שעיקרו שהיה ממושכת של IHG ה - IHG-Candlewood.
במסגרת ההסכם, IHG תקבל דמי זיכיון לאחר הסבה מדורגת של נכסים קיימים ועם פתיחת המלונות החדשים.

ההסכם כולל הסדר בלעדיות למלונות NOVUM Hospitality העתידיים להצטרף למותגים של IHG, מתוך שאיפה לפתח במשותף מלונות נוספים לאורך זמן.
ההסכם הינו לתקופה של 30 שנה ואפשרות לחידוש לתקופות נוספות.
בסך הכל 111 נכסים של NOVUM Hospitality נמצאים בגרמניה, כאשר שמונה הנותרים נמצאים באוסטריה, הולנד ובריטניה.

גרמניה היא אחד משוקי המלונות הגדולים באירופה, עם צריכה מקומית חזקה ומספר הולך וגדל של תיירות נכנסות ויוצאות.

בשנת 2022, היו יותר מ-450 מיליון לינות בגרמניה, השנייה בגודלה באירופה, והמדינה יצרה את המספר הגבוה ביותר של נוסעים בינלאומיים יוצאים ברחבי העולם, כ-100 מיליון.

הצמיחה של IHG בגרמניה, מעריכים ברשת המלונות, תתמוך על ידי השקעה מתמשכת בבניית פלטפורמות מסחריות מקומיות, כגון ההשקה האחרונה של שותפויות נאמנות ומערכות הזמנות משופרות. IHG מצפה שההיקף המוגדל שלה יביא יתרונות משמעותיים ל-NOVUM Hospitality ולמלונות IHG אחרים, כולל מודעות גבוהה יותר למותג, הזמנות ישירות ומעורבות במועדני החברים, כדי ללכוד את הביקוש המקומי והן את העסקים היוצאים מגרמניה. המהלך יניע גם פיתוח של מותגים נוספים של IHG במקומות רבים אחרים בעולם מעריכים ברשת.

NOVUM Hospitality תאמץ מותגים ומערכות של IHG ויהפוך לאחד מהזכיינים הגדולים ביותר של IHG בעולם, עם גישה למנוע המסחרי החזק ול לטפורומות הטכנולוגיות של IHG.

Elie Maalouf,, מנכ"ל IHG Hotels & Resorts, אמר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם NOVUM Hospitality ולהכפיל את הנוכחות של IHG בגרמניה, אחד משווקי המלונות הגדולים באירופה ובעדיפות צמיחה עבור העסק שלנו. הסכם זה משקף את הצלחתה של IHG למשוך הזדמנויות המרה מצוינות להגדלת המערכת שלנו. זה גם יוצר פלטפורמה גרמנית מקומית חזקה כדי להגביר את הביקוש ואת המודעות למותג, כמו גם לתפוס נתח גדול יותר ממיליוני הנסיעות היוצאות שנעשות בכל שנה ברחבי אירופה ומחוצה לה. אנו נרגשים להביא חוויה מודרנית, נועזת ודינמית לשוק עם הולידיי אין״.

המנכ״ל הוסיף ואמר: ״שיתוף הפעולה המשלב את המותג המפורסם הולידיי אין שלנו עם מותג מקומי איכותי שיש לו אחוזה מצוינת, בעיקר חדשה שנבנתה. הבאת המותג Garner לאירופה בשוק כה חשוב כמו גרמניה היא צעד נהדר, כמו לקחת את Candlewood Suites מחוץ לאמריקה בפעם הראשונה. גם IHG וגם NOVUM Hospitality חולקים מחויבות עמוקה לאירוח אמיתי, לאיכות ולצמיחה, ואנו מצפים להתרחב יחד בשנים הבאות".


David Etmenan מנכ"ל ובעלים של NOVUM Hospitality, מסר: "השותפות עם IHG, אחת מחברות המלונאות המובילות בעולם, מציידת את העסק המשפחתי שלנו בכל מה שדרוש כדי לחזק את נוכחותנו בשוק.״

פרטים נוספים על המותג:

לרשת -Holiday Inn יש למעלה מ-1,200 מלונות ברחבי העולם ועוד 250 נכסים בבבניה.
Holiday Inn – the niu הוא שיתוף פעולה המתאפיין בעיצוב ייחודי הידוע במחויבותו לשירות איכותי לצד מלונות מעוצבים באופן אינדיבידואלי בהשראת מיקומם, אמנות אורבנית ותרבות פופ. ״ה-niu הוא מותג רענן עם מוניטין חזק והשילוב שלו עם הולידיי אין, לצד תוכנית הנאמנות עטורת הפרסים של IHG One Rewards והפלטפורמה הארגונית החזקה של IHG, יגדיל עוד יותר את חווית השהות, את נתח השוק ויאיץ את ההתרחבות למיקומים חדשים״, מציינים ב-IHG.
מלון Garner האמריקאי הראשון נפתח בסיאטל בסוף 2023 ומאז הוא הושק ביפן, מקסיקו וקנדה.

עם ההכרזה על הכניסה לגרמניה Garner מוכן כעת לזיכיון ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אסיה ואפריקה (EMEAA).

Garner מיועד לנוסעים בכל הגילאים "המחפשים חוויה אמינה ורגועה במחיר סביר.

IHG מצפה ש-Garner יגיע ליותר מ-500 מלונות פתוחים בעשר השנים הקרובות ול-1,000 מלונות ב-20 השנים הבאות בארה"ב בלבד.
Candlewood Suites מותג השהייה המורחבת של IHG בקנה מידה בינוני, המספק "סביבה נינוחה וידידותית עם כל מה שהאורחים צריכים כדי לחיות, לעבוד ולהירגע כשהם מחוץ לבית במשך למעלה מ-25 שנה" מספק ערך רב לאורחים, תוך שהוא מאפשר לבעלים ליהנות ממודל תפעול יעיל ביותר.

ל-Candlewood Suites יש כיום למעלה מ-520 מלונות ברחבי אמריקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ihgקראון פלזההולידיי איןאינטרקונטיננטלגרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: