אא

airBaltic ו-Bulgaria Air משיקות הסכם קוד שייר

חברות התעופה הלאומיות של לטביה ובולגריה מוציאות לדרך את ההסכם החדש, שיאפשר לשתי החברות לשפר את הגישה והגמישות לשתי המדינות ומעבר לכך. כל הפרטים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

הסכם קוד שייר חדש בעולם התעופה.

חברות התעופה airBaltic ו-Bulgaria Air חתמו על הסכם קוד שייר (Codeshare), שיספק ללקוחות גישה טובה יותר ליעדים שונים בשתי המדינות ומעבר להן.

כחלק מהסכם, airBaltic תוסיף את הקוד שלה (BT) בקו סופיה-ורנה. בינתיים, Bulgaria Air תציב את הקוד שלה (FB) בקו סופיה-ריגה והלאה את הטיסות המופעלות על ידי airBaltic מריגה לשטוקהולם, אוסלו, קופנהגן והלסינקי. ההסכם יאפשר ללקוחות של שתי החברות ליהנות מקישוריות חלקה דרך נמלי הבית שלהן.

נזכיר כי בולגריה אייר חזרה לישראל במהלך חודש אפריל, ואייר בלטיק צפויה לשוב בהמשך השבוע (17 במאי).

מרטין גאוס, נשיא ומנכ"ל airBaltic: "אנו שמחים להיכנס להסכם שיתוף קוד עם Bulgaria Air - זמן קצר לאחר השקת הקו הישיר הראשון שלנו מבירת בולגריה לבסיס הבית שלנו בריגה. השותפות זו מועילה לנוסעים מקומיים עם גישה לרשת של Bulgaria Air ומטיילים מקומיים בבולגריה יכולים כעת ליהנות מגישה קלה יותר ליעדים של airBaltic באירופה. אנו מצפים לשיתוף פעולה מוצלח וארוך שנים יחד".

צילום: AIRBUSצילום: AIRBUS

חריסטו טודורוב, יו"ר מועצת המנהלים של Bulgaria Air: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברה נהדרת כמו AirBaltic. עם שיתוף הפעולה הזה, הנוסעים שלנו יכולים כעת ליהנות מקשרים חלקים בין הרשתות שלנו, תוך פתיחת הזדמנויות נסיעות חדשות ברחבי אירופה עם טיסות ישירות מריגה ליעדי מפתח סקנדינביים כמו שטוקהולם, אוסלו, קופנהגן והלסינקי״.

מוקדם יותר החודש פירסמה אייר בלטיק את לוח טיסות הקיץ של החברה לשנת 2024, בו הציגה 15 קווים חדשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקairBalticבולגריה איירקוד שייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: