אא

נוכח החרם של המערב: התיירים הסינים מאוששים את ענף התיירות ברוסיה

החל מסוף 2023 חלה עלייה ניכרת במספר התיירים הסינים המבקרים ברוסיה למטרות תיור וטיול, ובין מדינות המקור המובילות גם: טורקיה, גרמניה ואיחוד האמירויות

הכיכר האדומה, מוסקבה. צילום: 123rf הכיכר האדומה, מוסקבה. צילום: 123rf

התיירות הבינלאומית לרוסיה נפגעה משמעותית בשנתיים האחרונות עקב החרם של מדינות אירופה והמערב על כל הקשרים עם רוסיה. היעדר התיירות המערבית פוגע מאד בתעשיית התיירות וקברניטי הענף בוחנים אפשרויות שונות לשמר את הענף.

מסתבר כי רוסיה מתחילה לחוות גידול משמעותי בתיירות הבינלאומית במהלך שלושת החודשים הראשונים של 2024, כשהמספר הכולל של תיירים זרים שביקרו במדינה גדל יותר מפי שלושה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, עפ"י נתונים של איגוד סוכני הנסיעות ומפעילי התיירות של רוסיה (ATOR).

עפ"י הדיווח של האיגוד, קרוב ל-219,000 כניסות בינלאומיות לרוסיה נרשמו ברבעון הראשון של השנה, כשכמעט מחצית מהכניסות הללו היו של מבקרים סינים.

ברבעון הראשון של השנה כמעט 100,000 תיירים סינים ביקרו ברוסיה, כשבמהלך שנת 2023 כולה קרוב ל-200,000 סינים ביקרו ברוסיה..

חמש מדינות המקור המובילות בתיירות לרוסיה ברבעון הראשון של 2024 היו: סין, טורקמניסטן, טורקיה, גרמניה ואיחוד האמירויות הערביות.

אשתקד רוב המבקרים הסינים שהגיעו לרוסיה היו בעיקר תיירים עסקיים. החל מהסוף של 2023 ועד לרבעון הראשון של 2024, חלה עלייה ניכרת במספר המבקרים הסינים, שביקרו ברוסיה למטרות תיירות וטיולים.

רשויות התיירות של רוסיה מקווים שהאשרות האלקטרוניות והביקוש הגובר ממדינות אסיה עשויים להוביל לגידול משמעותי במספר התיירים המבקרים ברוסיה בשנת 2024.

עפ"י התחזיות של המשרד לפיתוח כלכלי של רוסיה, כ-16 מיליון תיירים בינלאומיים יגיעו לביקור במדינה עד 2030, בעיקר ממדינות המזרח התיכון ואסיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רוסיהסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: